پرش به محتوا
  • سرآغاز
  • جدیدراه‌کارهای ما

      توانمندسازی دانشی

      • به‌روزرسانی و ارتقاء دانشی نیروها و سازمان‌ها • برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و عمومی شخصی‌سازی‌شده • گفتگوها و تاک‌های تخصصی ارتباطات و رسانه •  مهارت‌‌افزایی تیم‌ها 

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      آکادمی رسانیوم

      پژوهش و توسعه

      • طراحی و اجرای انواع پژوهش‌ها • ارائه توصیه‌های کاربردی و مدیریتی کاملاً کاربردی منطبق بر سازمان یا کسب‌وکار شما • انجام نظرسنجی‌ها و پیمایش‌های مبتنی بر روش‌های علمی •  تهیه گزارش‌های ارزیابی عملکرد

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      استودیوی پژوهشی

      رویدادهای مسئله‌محور

      • طراحی خلاقانه و اجرای نوآورانۀ رویدادهای رسانه‌ای و ارتباطی • بازطراحی ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتریان از طریق رویدادها

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      رویدادیتور

      مشاوره و راهبری تخصصی

      • راهبری کسب‌وکارهای رسانه‌ای •  مشاوره و طراحی رسانه‌ای کسب‌وکار •  برنامه‌ریزی و راهبرهای بازاریابی و تبلیغات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      یاربوم

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا

      سامانه‌های خودکارسازی

      • طراحی و اجرای انواع سامانه‌های ارزیابی عملکرد • طراحی و پیاده‌سازی ساامنه‌های نظام پیشنهادات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      مدیانیزه

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا
  • جدیدمحتواها و منابع
      No content found
  • داستان ما
      No content found
  • تماس با ما
  • فرصت‌های کاری

تبلیغ آسانسوری؛ چرا و چگونه؟

  • admin
  • آذر 23, 1401

آخرین نوشته‌ها

  • فرم ثبت‌نام دوره چهارم مدرسه پژوهش کیفی

    1403/02/18 آکادمی رسانیوم
  • مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

    1403/02/18 آکادمی رسانیوم, اخبار
  • شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

    1402/05/02 اخبار, مطالب, مکث
  • سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

    1402/04/26 بلاگیوم
  • دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

    1402/04/26 بلاگیوم
  • پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

    1402/04/26 بلاگیوم

دسته‌بندی‌ها

  • Resanium TV (15)
  • Uncategorized (3)
  • آکادمی رسانیوم (27)
  • اخبار (35)
  • استودیو پژوهشی رسانیوم (2)
  • بلاگیوم (103)
  • بولتن خبری و تحلیلی (16)
  • تب‌وتاب نوآوری (5)
  • تجربه‌خوانی (5)
  • دسته‌بندی نشده (5)
  • دوره‌های سفارشی (9)
  • دوره‌های مستقل (4)
  • دوشنبه‌های رسانیومی (31)
  • رشته‌های علوم ارتباطات (13)
  • سفرنامه‌خوانی (11)
  • کارخانه تولید محتوا (3)
  • گرا (4)
  • مطالب (8)
  • مقالات (6)
  • مقاله خوانی (15)
  • مکث (15)

یک تبلیغ آسانسوری مؤثر، شما را در نقش خود تأثیرگذارتر می‌کند؛ آن هم وقتی بخواهید افرادی را که به صورت بالقوه برای شما مهم هستند، به خود علاقه‌مند کنید.

یک تبلیغ آسانسوری، ارائه یا خلاصه‌ای کوتاه و به‌‌‌یاد ماندنی مربوط به سازمان، محصول یا خودتان است که می‌تواند طی حدود ۳۰ ثانیه ارائه شود؛ یعنی مدت زمانی که طول می‌کشد تا سوار یک آسانسور معمولی شوید و داستان خود را برای کسی تعریف کنید. تبلیغ آسانسوری برای استفاده در ارائه‌های تجاری و فروش، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها نیز ارزشمند است. این نوع تبلیغ همچنین برای ایجاد علاقه در فردی که برای شما اهمیت دارد، بسیار به کار می‌آید؛ مانند زمانی که می‌خواهید مدیرعامل خود را قانع کنید که ایده‌ شما را بپذیرد، یا زمانی که باید در پروژه‌ای که رهبر آن شما هستید، تغییری را برای افراد توضیح دهید.

آجا فراست (Aja Frost)  از هاب اسپات می‌گوید: نباید تبلیغ آسانسوری را فرصتی برای بستن قرارداد تلقی کرد. این تنها فرصتی برای جلب توجه و استفاده از زمان مخاطب یا مشتری شما است. تبلیغ آسانسوری یک مقدمه‌ اجمالی برای معرفی شما، شرکت‌تان یا چگونگی کارآمد بودن شما برای مخاطب یا مشتری‌تان است. خیلی از افراد نمی‌دانند که یک تبلیغ آسانسوری مؤثر برای شغل آن‌ها از یک طرح یا سند کسب و کار نیز مهم‌تر است.

سعی کنید حداکثر حدود ۶۰ کلمه صحبت کنید. افراد معمولاً حدود ۱۲۰ کلمه در دقیقه صحبت می‌کنند، بنابراین یک تبلیغ آسانسوری ایده‌آل حدود نیم دقیقه زمان می‌برد.

شما همچنین می‌توانید از این تکنیک در یک ایمیل استفاده کنید. متن ایمیل‌تان را حداکثر در حدود ۱۰۰ کلمه نگه دارید. بسیاری از افراد هنگام نوشتن ایمیل، سریع به اصل مطلب نمی‌پردازند. تمرین کنید که در تبلیغ‌های رسانه‌ای دیگرتان نیز به سرعت سر اصل مطلب بروید؛ به این ترتیب احتمال موفقیت بیشتری دارید.

از آنجایی‌که در مواجهه با دیگران زمان طلاست، بیان مختصری از نکات کلیدی می‌تواند به موفقیت شما کمک کند، بخصوص اگر به‌طور تصادفی آن‌ها را ببینید و بخواهید تبلیغ خود را بیان کنید.

مهم این است که تبلیغ آسانسوری را تمرین کنید: 

قبل از ارائه حتماً تبلیغ آسانسوری‌تان را بارها و بارها امتحان کنید. آن را برای اعضای خانواده یا دوستان‌تان ارائه دهید و به بازخورد آن‌ها گوش دهید. این کار به شما کمک ‌می‌کند تا کلمات مناسب و در عین حال مختصر را بیابند.

به یاد داشته باشید که زبان بدن شما هنگام صحبت کردن با افراد مهم است. افراد ارائه‌ غیرکلامی شما را به اندازه ارائه کلامی شما به یاد می‌آورند. بنابراین تا زمانی که تبلیغ‌تان طبیعی به نظر برسد، در مقابل آینه و در مقابل دیگرانی که به آن‌ها اعتماد دارید، تمرین کنید. این کار زمان زیادی از وقت آن‌ها را نمی‌گیرد؛ فقط ۳۰ ثانیه وقت لازم است. تبلیغات آسانسوری برای رویدادهای شبکه‌سازی عالی هستند. وقتی برای اولین‌بار با کسی صحبت می‌کنید، می‌توانید به‌صورت خلاصه، نکات کلیدی خود را به شکلی روان و مؤثر بیان کنید. این نوع از تبلیغ مخصوصاً وقتی که در رسانه‌های اجتماعی خودتان را معرفی می‌کنید مؤثر واقع می‌شود.

فرمول تبلیغ آسانسوری موثر: 

هدف خود را مشخص کنید؛ (آنچه را که می‌خواهید با تبلیغ خود به دست آورید مشخص کنید.)

چه کسی؛ (مخاطب هدف یا مشتری را در نظر آورید.)

چه چیزی؛ (چه‌ چیزی نیاز دارند و چه چیزی می‌خواهند؟ آیا با هدف شما مطابقت دارد؟)

چیزی که شرکت، تولیدات یا خدمات شما فراهم می‌کند؛ (مزیت کلیدی، دلیل قانع‌کننده برای اطمینان‌داشتن/سرمایه‌گذاری/خرید شما چیست؟)

با یک سؤال درگیر شوید؛ (از سؤال باز استفاده کنید.) به آن‌ها بگویید که چگونه با شما ارتباط برقرار کنند.

نشانک‌گذاری (0)

لطفا برای نشانک وارد شوید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سرفصل مطالب

مطالب مرتبط

فرم ثبت‌نام دوره چهارم مدرسه پژوهش کیفی

آکادمی رسانیوم 1403/02/18

بازگشت به صفحه معرفی دوره فرم پیش‌ثبت‌نام ترم اول مدرسه پژوهش کیفی "*" indicates required fields لطفا فیلدهای خواسته شده را کامل کنید.نام* نام خانوادگی* ایمیل* شماره تلفن همراه* مقطع…

خواندن
مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

آکادمی رسانیوم اخبار 1403/02/18

این مدرسه در قالب ۴ ترم تحصیلی و ۶۰ ساعت آموزش کارگاهی به مدت ۳ ماه برگزار می‌شود. مدرس این مدرسه جناب آقای دکتر عبدالله گیویان از اساتید با تجربه این حوزه است که سابقه آموزش در ده‌ها دوره پژوهشی را در کارنامه خود دارد.​

خواندن
شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

اخبار مطالب مکث 1402/05/02

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترین‌ها! اهم مطالب این شماره:تولید بیانیه مطبوعاتی در قالب ویدئوده نکته برای موفقیت کنفرانس‌های ویدئوییایجاد کمپین‌های روابط‌عمومی با قابلیت دسترسی برای افراد…

خواندن

سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

بلاگیوم 1402/04/26

این روزها مشتریان انتظار بیشتری از سازمان‌ها دارند. از موضع‌گیری در مورد مسائل اجتماعی گرفته تا پرداختن به مسئولیت‌های زیست‌محیطی، راهبرد اصلی سازمان می‌تواند باعث اعتماد به برند شود. به‌طور مثال به تعهد «پاتاگونیا» برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی که مورداستقبال همگان قرار گرفت یا به تلاش‌های سازمان«متا» برای اجتناب از موضع‌گیری و در نتیجه اجازه‌دادن به گسترش لفاظی‌های خشونت‌آمیز و نفرت‌انگیز در بسترهای فضای مجازی توجه کنید؛ هدف مهم است.

خواندن

دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

بلاگیوم 1402/04/26

شیوع ویروس کرونا به‌طور قابل‌توجهی رویکرد سازمان‌ها را در انتخاب دورکاری یا کار در دفتر تغییر داد. برخی از سازمان‌ها دورکاری کامل و برخی دیگر مدل ترکیبی را انتخاب کردند؛ در مدل ترکیبی، کارمندان بیشتر روزها از خانه کار می‌کردند و تنها بعضی روزهای خاص در دفتر حضور داشتند.

خواندن

پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

بلاگیوم 1402/04/26

عوامل خارجی زیادی می‌توانند بر نوشته شما تأثیر بگذارند و جلوی ارتقای آن را بگیرند. یک مهلت زمانی کم یا یک کار نامشخص می‌تواند بهترین نویسندگان را هم غافلگیر کند. در این مقاله قرار است روی موانعی تمرکز کنیم که در مسیر نوشتن با آن‌ها مواجه می‌شویم. همه این‌ها تله‌هایی هستند که می‌توان به‌سادگی در آن‌ها گرفتار شد؛ اما می‌توانیم با کمی آگاهی و تفکر، راه خروج از آن‌ها را پیدا کنیم.

خواندن
Prevمطلب قبلیمدل‌‎های ذهنی برای موفقیت در روابط‌عمومی
مطلب بعدیهوش مصنوعی و روابط‌عمومیNext

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

بخش‌های رسانیوم

آکادمی

استودیو پژوهشی

شارجت

مکتوبات

بلاگیوم

کارخانه تولید محتوا

یاربوم

درباره ما

خانواده ما

اهداف اصلی ما

بیانیه مأموریت

مخاطبین ما

شبکه‌های اجتماعی

Youtube Instagram Linkedin Telegram Cube

ایمیل

resanium.ir@gmail.com

شماره تماس

۰۹۳۰۹۶۶۵۶۵۵

نشانی

تهران،  خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، بالاتر از میدان حسن حسینی،  ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری رسانه‌های صوت و تصویر آومیک، طبقه اول

© رسانیوم 1402 | 2023

ساخته شده با ❤️ | تمامی حقوق سایت متعلق به خودمونه و شما هم از خودمونید!