آکادمی

هدف
ارتقا سطح دانشی دانشجویان، استادان و علاقهمندان به حوزه علوم ارتباطات و رسانه.

مخاطبان
دانشگاهها استارتاپها، شرکتهای دانش بنیان و خلاق فعال در بخش مرتبط با علوم ارتباطات و رسانه.

ماموریت
تزریق محتوای آموزشی خلاقانه به اکوسیستم رسانهای کشور.

برای آینده
- تبدیل شدن به قطب آموزش خلاق ارتباطات و رسانه کشور در چشماندازی 3 ساله.
- ارائه دوره آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت در قالب بوتکمپها و جعبه ابزار رسانهای.

استراتژی آموزشی
ترکیب آموزش نظری و عملی (محتوا آموزشی همراه با سفر علمی منتورینگ و دورهمیهای تخصصی).
فوت و فن مقالهنویسی دوره دوم
استاد دوره: دکتر اسماعیل سعدیپور (استادیاردانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی)• شیوهها و راهکارهای انتخاب موضوع
فوت و فن مقالهنویسی دوره اول
اساتید دوره: دکتر سپیده فهیمی فر (استادیار گروه علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه تهران)دکتر اسماعیل
روش پژوهش کیفی دوره دوم
استاد دوره: دکتر عبدالله گیویان سرفصلهای دوره: مبانی و آشنایی با پژوهش کیفیطراحی و نگارش
روش پژوهش کیفی دوره اول
مدرس دوره: دکتر عبدالله گیویان سرفصلهای دوره: مبانی، طراحی و پروپوزالنویسی پژوهشهای کیفیجمعآوری دادههای کیفی،
دوره تولید محتوای موبایلی صمت
در مرداد و شهریور ماه برای مدیران و کارشناسان روابطعمومی وزارت صمت دوره برای روسای
مدرسه سیاستگذاری و تنظیمگری رسانه
اساتید دوره: دکتر محمد صادق امامیاندکتر حمزه امیری دکتر حنانه اکبری نوریدکتر داتیس خواجهئیاندکتر سیاوش صلواتیاندکتر
دوره پروپوزال نویسی دانشگاه سوره
استاد دوره: دکتر سیاوش صلواتیان سرفصلهای دوره: انتخاب حوزه، مسئلهیابی و ضرورتسنجیپرسش، هدف و فرضیهجستجوی
رویداد تنظیمگری کلابهاوس
اساتید دوره دکتر علی جعفری (معاون ارتباطات و رسانه قرارگاه بقیه الله) دکتر ابوذر مهرمنش
دوره جعبهابزار دانشگاه صداوسیما
اساتید دوره: دکتر اسماعیل سعدیپوردکتر سپیده فهیمیفردکتر بهروز رسولیدکتر زهره مقیسهدکتر داوود مهرابی سرفصلهای دوره: