پرش به محتوا
  • سرآغاز
  • جدیدراه‌کارهای ما

      توانمندسازی دانشی

      • به‌روزرسانی و ارتقاء دانشی نیروها و سازمان‌ها • برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و عمومی شخصی‌سازی‌شده • گفتگوها و تاک‌های تخصصی ارتباطات و رسانه •  مهارت‌‌افزایی تیم‌ها 

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      آکادمی رسانیوم

      پژوهش و توسعه

      • طراحی و اجرای انواع پژوهش‌ها • ارائه توصیه‌های کاربردی و مدیریتی کاملاً کاربردی منطبق بر سازمان یا کسب‌وکار شما • انجام نظرسنجی‌ها و پیمایش‌های مبتنی بر روش‌های علمی •  تهیه گزارش‌های ارزیابی عملکرد

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      استودیوی پژوهشی

      رویدادهای مسئله‌محور

      • طراحی خلاقانه و اجرای نوآورانۀ رویدادهای رسانه‌ای و ارتباطی • بازطراحی ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتریان از طریق رویدادها

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      رویدادیتور

      مشاوره و راهبری تخصصی

      • راهبری کسب‌وکارهای رسانه‌ای •  مشاوره و طراحی رسانه‌ای کسب‌وکار •  برنامه‌ریزی و راهبرهای بازاریابی و تبلیغات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      یاربوم

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا

      سامانه‌های خودکارسازی

      • طراحی و اجرای انواع سامانه‌های ارزیابی عملکرد • طراحی و پیاده‌سازی ساامنه‌های نظام پیشنهادات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      مدیانیزه

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا
  • جدیدمحتواها و منابع
      No content found
  • داستان ما
      No content found
  • تماس با ما
  • فرصت‌های کاری

شیوه‌های نگارش خلاق در بازاریابی محتوایی

  • admin
  • 12 دی 1401

آخرین نوشته‌ها

  • شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

    2 مرداد 1402 اخبار, مطالب, مکث
  • سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

    26 تیر 1402 بلاگیوم

دسته‌بندی‌ها

  • Resanium TV (15)
  • Uncategorized (3)
  • آکادمی رسانیوم (25)
  • اخبار (34)
  • استودیو پژوهشی رسانیوم (2)
  • بلاگیوم (103)
  • بولتن خبری و تحلیلی (16)
  • تب‌وتاب نوآوری (5)
  • تجربه‌خوانی (5)
  • دسته‌بندی نشده (5)
  • دوره‌های سفارشی (9)
  • دوره‌های مستقل (4)
  • دوشنبه‌های رسانیومی (31)
  • رشته‌های علوم ارتباطات (13)
  • سفرنامه‌خوانی (11)
  • کارخانه تولید محتوا (3)
  • گرا (4)
  • مطالب (8)
  • مقالات (6)
  • مقاله خوانی (15)
  • مکث (15)

بیش از 60 درصد از مصرف‌کنندگان، پس از مطالعه وبلاگ‌های سفارش‌شده، احساس مثبتی نسبت به یک محصول یا برند پیدا می‌کنند. سفارشی کردن اطلاعات را می‌توان با استفاده از مهارت‌های نوشتاری به منظور ارائه اطلاعات مهم و تجربه‌ای لذت‌بخش، انجام داد. استفاده از خلاقیت در نوشتن، می‌تواند به افراد در خلق محتوای جذاب کمک کند. در این بخش، ما در خصوص برخی روش‌های کلیدی که قابل استفاده هستند، صحبت خواهیم کرد.

از طنز استفاده کنید

استفاده از طنز، یکی از بهترین روش‌ها برای جذب خوانندگان و انتقال نظرتان است. هنگامی‌که از خلاقیت به عنوان راهی برای ایجاد یک نسخه جذاب استفاده می‌کنید، می‌توانید از کمی شوخ طبعی و بذله‌گویی بهره بجویید تا لبخندی بر لبان مشتریان بالقوه خود بنشانید. کسانی که احساس خوشحالی می‌کنند، اغلب واکنش مثبتی نسبت به یک برند یا خدمات نشان می‌دهند.

تمام نویسندگان قابلیت استفاده درست از طنز را ندارند. بسته به نوع خدمات یا محصولی که ارائه می‌شود، شما باید با هوش و ذکاوت خود، شوخی‌هایی مرتبط با محصول را تعبیه کنید. می‌توانید از مهارت نویسندگان حرفه‌‌ای در وارد کردن طنز استفاده کنید تا به نتیجه بهتری دست یابید.

همه‌چیز را ساده بگیرید

بازدید‌کنندگانی که برای دیدن خدمات یک برند، به صفحه وب وارد می‌شوند، تمایلی به خواندن یک رمان کامل ندارند. در حین نوشتن، باید به راه‌هایی موثر جهت ارائه پست‌ها یا وبلاگ‌های کوتاه و متقاعد‌کننده دست پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که با استفاده از مهارت‌های نوشتاری، به نقطه مورد نظر خود برای جذب بازدیدکنندگان رسیده‌اید.

از لیست‌ها و موارد ستاره داری که حقایق کلیدی را برجسته می‌کنند، استفاده کنید. مطمئن شوید که خوانا هستند و بازدیدکنندگان به سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. یکی از تحقیقات انجام شده توسط مایکروسافت (Microsoft Corp) نشان می‌دهد که بیشتر خوانندگان تنها پس از 8 ثانیه، تمرکز خود را از دست می‌دهند!

توجه خواننده خود را جلب کنید

کلید جذب بازدیدکنندگان و ایجاد یک پایگاه مشتری، این است که هنگام دسترسی به وب سایت، به سرعت توجه آن‌ها را جلب کنید. در هنگام نوشتن، با استفاده از تیترهای کوتاه، جذاب و ارائه توضیحات مختصر، خوانندگان شما تجربه بهتری خواهند داشت و بدین ترتیب، توجه بازدید‌کنندگان بیشتری از سایت را به خود جلب کرده و ترافیک را افزایش خواهید داد.

عناوین و سرفصل‌ها نه تنها می‌بایست کوتاه باشند، بلکه باید بهینه‌سازی سئو صورت گیرد تا در جستجو‌ها نمایش داده شوند. 

برای انجام این کار، این موارد را اعمال کنید:

  • لینک‌های داخلی
  • متن جایگزین با تصاویر
  • گنجاندن کلمات کلیدی
  • بهینه سازی محتوا برای تلفن همراه

بهینه‌سازی کمک می‌کند تا نتایج جستجوی شما افزایش یابد و این امکان را فراهم می‌کند تا یک برند یا محصول، بیشتر در معرض مشتریان احتمالی قرار بگیرد. با قابل مشاهده بودن توسط موتورهای جستجو، شما می‌توانید یک اگاهی نسبت به برند ایجاد کرده و ترافیک سایت را بهبود ببخشید و در عین‌حال مشتریان بیشتری را جذب کنید.

داستان‌سرایی کنید

یکی از آخرین روندهای بازاریابی، استفاده از داستان‌سرایی در ارائه محتوای دیجیتال مارکتینگ بوده است. این امر توجه خوانندگان را در حین تبلیغ یک محصول یا خدمت، به شیوه‌ای جذاب، جلب می‌کند.

اگر اطلاعات را همانند یک سفرنامه برای مطالعه ارائه کنید، خوانندگان شما بیشتر درگیر خواهند شد. با استفاده از این راهبرد محتوا، می‌توانید از داستان‌سرایی برای بهبود نتایج بازاریابی و در عین‌حال جلب توجه خوانندگان استفاده کنید.

 

برخی از روش‌های کلیدی که می‌توانید در داستان‌سرایی از آن‌ها استفاده کنید، عبارتند از:

  • ارائه یک شروع، میانه و پایان واضح و روشن برای یک روایت
  • استفاده از درگیری نمایشی
  • استفاده از یک قهرمان و ضد قهرمان، مانند برند و خدمات و مشکلاتی که می‌تواند برطرف کند.

استفاده از آمار

هنگامی‌که خوانندگان به صفحاتی دسترسی پیدا می‌کنند که ارائه دهنده اطلاعات و داده‌هایی است، بیشتر ملکه ذهنشان شده و بیشتر پیگیر هستند تا در خصوص آن صحبت کرده و خبرش را پخش کنند. این موضوع، عادتی طبیعی است که مردم به آمار استناد می‌کنند.

اگر می‌خواهید نسخه‌ای ایجاد کنید که ملکه ذهن خوانندگانتان شود، کافی است در هنگام نوشتن، از آمارها و نقل‌قول‌ها استفاده کنید. محتواهایی که از این قبیل موارد استفاده می‌کنند، بیشتر به خاطر سپرده شده و به اشتراک گذاشته می‌شوند. همچنین استفاده از آمار موجب افزایش اعتبار شده، استدلال‌های شما را تقویت کرده و اطلاعات واقعی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

نتیجه گیری

اگر شما با دقت و حوصله این کار را انجام داده و به وبلاگ‌نویسی خلاقانه تسلط داشته باشید، می‌توانید تجربه خوانندگان را افزایش داده و در عین‌حال یک برند یا ایده را با موفقیت تبلیغ کنید. نوشتن محتوا می‌تواند چالش برانگیز باشد.لازم است که به هنگام راه‌اندازی یک برند تجاری جدید یا جذب مشتری، از مهارت‌های خلاقیت خود برای برجسته کردن ایده‌ها و محتواهای خاص استفاده کنید.

نشانک‌گذاری (0)

لطفا برای نشانک وارد شوید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سرفصل مطالب

مطالب مرتبط

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

اخبار مطالب مکث 2 مرداد 1402

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترین‌ها! اهم مطالب این شماره:تولید بیانیه مطبوعاتی در قالب ویدئوده نکته برای موفقیت کنفرانس‌های ویدئوییایجاد کمپین‌های روابط‌عمومی با قابلیت دسترسی برای افراد…

خواندن

سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

بلاگیوم 26 تیر 1402

این روزها مشتریان انتظار بیشتری از سازمان‌ها دارند. از موضع‌گیری در مورد مسائل اجتماعی گرفته تا پرداختن به مسئولیت‌های زیست‌محیطی، راهبرد اصلی سازمان می‌تواند باعث اعتماد به برند شود. به‌طور مثال به تعهد «پاتاگونیا» برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی که مورداستقبال همگان قرار گرفت یا به تلاش‌های سازمان«متا» برای اجتناب از موضع‌گیری و در نتیجه اجازه‌دادن به گسترش لفاظی‌های خشونت‌آمیز و نفرت‌انگیز در بسترهای فضای مجازی توجه کنید؛ هدف مهم است.

خواندن

دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

بلاگیوم 26 تیر 1402

شیوع ویروس کرونا به‌طور قابل‌توجهی رویکرد سازمان‌ها را در انتخاب دورکاری یا کار در دفتر تغییر داد. برخی از سازمان‌ها دورکاری کامل و برخی دیگر مدل ترکیبی را انتخاب کردند؛ در مدل ترکیبی، کارمندان بیشتر روزها از خانه کار می‌کردند و تنها بعضی روزهای خاص در دفتر حضور داشتند.

خواندن

پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

بلاگیوم 26 تیر 1402

عوامل خارجی زیادی می‌توانند بر نوشته شما تأثیر بگذارند و جلوی ارتقای آن را بگیرند. یک مهلت زمانی کم یا یک کار نامشخص می‌تواند بهترین نویسندگان را هم غافلگیر کند. در این مقاله قرار است روی موانعی تمرکز کنیم که در مسیر نوشتن با آن‌ها مواجه می‌شویم. همه این‌ها تله‌هایی هستند که می‌توان به‌سادگی در آن‌ها گرفتار شد؛ اما می‌توانیم با کمی آگاهی و تفکر، راه خروج از آن‌ها را پیدا کنیم.

خواندن
استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

بلاگیوم 26 تیر 1402

سازمان‌های روبه‌رشد در مقطعی با این چالش روبرو می‌شوند که آیا باید یک آژانس روابط‌عمومی استخدام کنیم یا تیم روابط‌عمومی خودمان را در سازمان تشکیل دهیم؟ در این مقاله به…

خواندن
هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

بلاگیوم 26 تیر 1402

اینکه بگوییم صنعت روابط‌عمومی تغییر کرده، به‌معنی دست‌کم‌گرفتن اوضاع است. سال 1399 به‌طرز بی‌رحمانه‌ای نشان داد که اوضاع چقدر سریع می‌تواند دگرگون شود. در طی این سال‌ها متخصصان روابط‌عمومی روزهای…

خواندن
Prevمطلب قبلیافزایش تجاری نسل 4
مطلب بعدیدرباره روابط‌عمومی جعلی چه شنیده اید؟Next

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

بخش‌های رسانیوم

آکادمی

استودیو پژوهشی

شارجت

مکتوبات

بلاگیوم

کارخانه تولید محتوا

یاربوم

درباره ما

خانواده ما

اهداف اصلی ما

بیانیه مأموریت

مخاطبین ما

شبکه‌های اجتماعی

Youtube Instagram Linkedin Telegram Cube

ایمیل

resanium.ir@gmail.com

شماره تماس

۰۹۳۰۹۶۶۵۶۵۵

نشانی

تهران،  خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، بالاتر از میدان حسن حسینی،  ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری رسانه‌های صوت و تصویر آومیک، طبقه اول

© رسانیوم 1402 | 2023

ساخته شده با ❤️ | تمامی حقوق سایت متعلق به خودمونه و شما هم از خودمونید!