پرش به محتوا
  • سرآغاز
  • جدیدراه‌کارهای ما

      توانمندسازی دانشی

      • به‌روزرسانی و ارتقاء دانشی نیروها و سازمان‌ها • برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و عمومی شخصی‌سازی‌شده • گفتگوها و تاک‌های تخصصی ارتباطات و رسانه •  مهارت‌‌افزایی تیم‌ها 

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      آکادمی رسانیوم

      پژوهش و توسعه

      • طراحی و اجرای انواع پژوهش‌ها • ارائه توصیه‌های کاربردی و مدیریتی کاملاً کاربردی منطبق بر سازمان یا کسب‌وکار شما • انجام نظرسنجی‌ها و پیمایش‌های مبتنی بر روش‌های علمی •  تهیه گزارش‌های ارزیابی عملکرد

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      استودیوی پژوهشی

      رویدادهای مسئله‌محور

      • طراحی خلاقانه و اجرای نوآورانۀ رویدادهای رسانه‌ای و ارتباطی • بازطراحی ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتریان از طریق رویدادها

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      رویدادیتور

      مشاوره و راهبری تخصصی

      • راهبری کسب‌وکارهای رسانه‌ای •  مشاوره و طراحی رسانه‌ای کسب‌وکار •  برنامه‌ریزی و راهبرهای بازاریابی و تبلیغات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      یاربوم

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا

      سامانه‌های خودکارسازی

      • طراحی و اجرای انواع سامانه‌های ارزیابی عملکرد • طراحی و پیاده‌سازی ساامنه‌های نظام پیشنهادات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      مدیانیزه

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا
  • جدیدمحتواها و منابع
      No content found
  • داستان ما
      No content found
  • تماس با ما
  • فرصت‌های کاری

چهار روش استفاده مجدد ازمحتوا

  • admin
  • 23 فروردین 1402

آخرین نوشته‌ها

  • شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

    2 مرداد 1402 اخبار, مطالب, مکث
  • سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

    26 تیر 1402 بلاگیوم

دسته‌بندی‌ها

  • Resanium TV (15)
  • Uncategorized (3)
  • آکادمی رسانیوم (25)
  • اخبار (34)
  • استودیو پژوهشی رسانیوم (2)
  • بلاگیوم (103)
  • بولتن خبری و تحلیلی (16)
  • تب‌وتاب نوآوری (5)
  • تجربه‌خوانی (5)
  • دسته‌بندی نشده (5)
  • دوره‌های سفارشی (9)
  • دوره‌های مستقل (4)
  • دوشنبه‌های رسانیومی (31)
  • رشته‌های علوم ارتباطات (13)
  • سفرنامه‌خوانی (11)
  • کارخانه تولید محتوا (3)
  • گرا (4)
  • مطالب (8)
  • مقالات (6)
  • مقاله خوانی (15)
  • مکث (15)

شاید این روزها سرتان بیش از حد شلوغ باشد و یا شاید چند وقتی است که در تولید محتوا به بن‌بست خورده‌اید. در هر حال شما نیازمند محتوا هستید، اما زمان و انرژی کافی برای خلق آن را از صفر ندارید.

یک خبر خوب: احتمالاً تا همین لحظه محتواهای بسیاری دارید که می‌توانید با کمی اصلاحات خلاقانه، دوباره از آن‌ها استفاده کنید. ما در این مقاله خواهیم گفت که چگونه می‌توانید این منابع محتوایی را تشخیص دهید و با یک نوآفرینی، آن‌ها را به محتوایی تازه و دوست‌داشتنی برای مخاطبانتان تبدیل کنید.

  1. تبدیل ویدئو به کلمه

حتماً ویدئویی از مدیرعامل خود دارید که در رویدادی سخنرانی می‌کند. خودتان متن آن را پیاده کنید یا از نرم‌افزارهای تبدیل صوت به متن، کمک بگیرید. در نهایت یک طرح کلی از پست درون‌شبکه‌ای یا مقاله‌ای در جهت رهبری افکار را در اختیار خواهید داشت. این کار را می‌توان با نظرات مشتریان یا کارمندان نیز انجام داد. کلمات یک ماهیت مشترک دارند و ترجمه آن‌ها از یک قالب دیگر به متن آسان است. این کار را می‌توانید با پادکست‌ها هم انجام دهید. علاوه بر این شما می‌توانید یک متن نوشتاری را به ویدئو تبدیل کنید. دوربین را آماده کنید و گزارشی اجمالی از برگزاری یک رویداد برگزار شده سازمان را شرح دهید یا از یکی از کارمندانتان بخواهید تا داستانی را روایت کند.

  1. تغییر قالب محتوا

حتی اگر از قالب نوشتاری به قالب دیگری حرکت کنید هم راهکار قبلی صادق است. تصور کنید مقاله فوق‌العاده‌ای دارید که در گذشته برای شما بسیار کارآمد بوده است آن اطلاعات همچنان مفیدند و شما می‌توانید همان مقاله را با انجام تغییرات کوچک، برای مخاطبان جدید آماده کنید. مثلاً می‌توانید مقاله خود را به یک مقاله فهرستی (مانند این مقاله) یا اینفوگرافیک یا حتی پست لینکدین تبدیل کنید.

توجه کنید اگر برای جذب ترافیک سایت به سئو متکی هستید نباید اطلاعات قبلی را کلمه به کلمه تکرار کنید. کمی اطلاعات جدید اضافه کنید، برخی اطلاعات را تغییر دهید و بعضی موارد را بازنویسی کنید؛ گوگل محتوای اصیل می‌خواهد. با این حال، اگر عمدتاً روی اینترنت داخلی، کمپین‌های ایمیلی یا دیگر رسانه‌هایی که به جست‌وجو نیاز ندارند، کار می‌کنید فشار کمتری برای بازبینی کامل محتوا خواهید داشت.

 

  1. گردآوری و خلاصه‌سازی محتوای قبلی

می‌توانید محبوب‌ترین محتوای سال یا ماه گذشته را پیدا کرده و آن را با کمی تغییرات به بسته محتوایی جذابی تبدیل کنید. با مقدمه شروع کنید و توضیح دهید که چه کاری انجام می‌دهید. لینک‌های مربوط به آن مطالب را اضافه کنید و در مورد هر کدام توضیح مختصری دهید. در پایان نیز نکته کلیدی متن را ذکر کنید؛ کار شما تمام است. مردم دوست دارند حس کنند که بهترین نسخه از هر چیزی را به دست آورده‌اند؛ اینکه کسی مطالب باکیفیت را برایشان انتخاب و گردآوری کرده و نیازی نیست که خودشان چنین کاری را انجام دهند.

  1. انتشار دوباره کل محتوا

کارهای ساده‌تر از گردآوری و خلاصه‌سازی محتوای قبلی نیز وجود دارد. گاهی می‌توانید دقیقاً همان محتوا را با همان شکل قبلی منتشر کنید. حتماً دیده‌اید که بعضی سایت‌ها در مناسبت‌های خاص، پرطرفدارترین محتوای سال خود را بازنشر می‌دهند. شما می‌توانید یک برچسب در بخش ابتدایی مقاله اضافه کنید تا برای خواننده واضح شود که این یک مقاله‌ جدید نیست بلکه جزء مقالات برتر است. با این تکنیک ساده در زمان تعطیلات می‌توانید به افرادی که مشغول به کار هستند و به محتوای باکیفیت نیاز دارند، اطلاعات خوبی برسانید.

از هر تکنیکی استفاده می‌کنید به یاد داشته باشید که بیشتر محتواها یک‌بارمصرف نیستند. با کمی خلاقیت و شفافیت می‌توانید به محتواهای قدیمی جان تازه‌ای ببخشید.

نشانک‌گذاری (0)

لطفا برای نشانک وارد شوید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سرفصل مطالب

مطالب مرتبط

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

اخبار مطالب مکث 2 مرداد 1402

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترین‌ها! اهم مطالب این شماره:تولید بیانیه مطبوعاتی در قالب ویدئوده نکته برای موفقیت کنفرانس‌های ویدئوییایجاد کمپین‌های روابط‌عمومی با قابلیت دسترسی برای افراد…

خواندن

سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

بلاگیوم 26 تیر 1402

این روزها مشتریان انتظار بیشتری از سازمان‌ها دارند. از موضع‌گیری در مورد مسائل اجتماعی گرفته تا پرداختن به مسئولیت‌های زیست‌محیطی، راهبرد اصلی سازمان می‌تواند باعث اعتماد به برند شود. به‌طور مثال به تعهد «پاتاگونیا» برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی که مورداستقبال همگان قرار گرفت یا به تلاش‌های سازمان«متا» برای اجتناب از موضع‌گیری و در نتیجه اجازه‌دادن به گسترش لفاظی‌های خشونت‌آمیز و نفرت‌انگیز در بسترهای فضای مجازی توجه کنید؛ هدف مهم است.

خواندن

دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

بلاگیوم 26 تیر 1402

شیوع ویروس کرونا به‌طور قابل‌توجهی رویکرد سازمان‌ها را در انتخاب دورکاری یا کار در دفتر تغییر داد. برخی از سازمان‌ها دورکاری کامل و برخی دیگر مدل ترکیبی را انتخاب کردند؛ در مدل ترکیبی، کارمندان بیشتر روزها از خانه کار می‌کردند و تنها بعضی روزهای خاص در دفتر حضور داشتند.

خواندن

پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

بلاگیوم 26 تیر 1402

عوامل خارجی زیادی می‌توانند بر نوشته شما تأثیر بگذارند و جلوی ارتقای آن را بگیرند. یک مهلت زمانی کم یا یک کار نامشخص می‌تواند بهترین نویسندگان را هم غافلگیر کند. در این مقاله قرار است روی موانعی تمرکز کنیم که در مسیر نوشتن با آن‌ها مواجه می‌شویم. همه این‌ها تله‌هایی هستند که می‌توان به‌سادگی در آن‌ها گرفتار شد؛ اما می‌توانیم با کمی آگاهی و تفکر، راه خروج از آن‌ها را پیدا کنیم.

خواندن
استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

بلاگیوم 26 تیر 1402

سازمان‌های روبه‌رشد در مقطعی با این چالش روبرو می‌شوند که آیا باید یک آژانس روابط‌عمومی استخدام کنیم یا تیم روابط‌عمومی خودمان را در سازمان تشکیل دهیم؟ در این مقاله به…

خواندن
هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

بلاگیوم 26 تیر 1402

اینکه بگوییم صنعت روابط‌عمومی تغییر کرده، به‌معنی دست‌کم‌گرفتن اوضاع است. سال 1399 به‌طرز بی‌رحمانه‌ای نشان داد که اوضاع چقدر سریع می‌تواند دگرگون شود. در طی این سال‌ها متخصصان روابط‌عمومی روزهای…

خواندن
Prevمطلب قبلیاستفاده روابط‌عمومی از ترندهای شبکه‌های اجتماعی
مطلب بعدیروابط‌عمومی دیجیتال و اهمیت آنNext

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

بخش‌های رسانیوم

آکادمی

استودیو پژوهشی

شارجت

مکتوبات

بلاگیوم

کارخانه تولید محتوا

یاربوم

درباره ما

خانواده ما

اهداف اصلی ما

بیانیه مأموریت

مخاطبین ما

شبکه‌های اجتماعی

Youtube Instagram Linkedin Telegram Cube

ایمیل

resanium.ir@gmail.com

شماره تماس

۰۹۳۰۹۶۶۵۶۵۵

نشانی

تهران،  خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، بالاتر از میدان حسن حسینی،  ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری رسانه‌های صوت و تصویر آومیک، طبقه اول

© رسانیوم 1402 | 2023

ساخته شده با ❤️ | تمامی حقوق سایت متعلق به خودمونه و شما هم از خودمونید!