پرش به محتوا
  • سرآغاز
  • جدیدراه‌کارهای ما

      توانمندسازی دانشی

      • به‌روزرسانی و ارتقاء دانشی نیروها و سازمان‌ها • برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و عمومی شخصی‌سازی‌شده • گفتگوها و تاک‌های تخصصی ارتباطات و رسانه •  مهارت‌‌افزایی تیم‌ها 

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      آکادمی رسانیوم

      پژوهش و توسعه

      • طراحی و اجرای انواع پژوهش‌ها • ارائه توصیه‌های کاربردی و مدیریتی کاملاً کاربردی منطبق بر سازمان یا کسب‌وکار شما • انجام نظرسنجی‌ها و پیمایش‌های مبتنی بر روش‌های علمی •  تهیه گزارش‌های ارزیابی عملکرد

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      استودیوی پژوهشی

      رویدادهای مسئله‌محور

      • طراحی خلاقانه و اجرای نوآورانۀ رویدادهای رسانه‌ای و ارتباطی • بازطراحی ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتریان از طریق رویدادها

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      رویدادیتور

      مشاوره و راهبری تخصصی

      • راهبری کسب‌وکارهای رسانه‌ای •  مشاوره و طراحی رسانه‌ای کسب‌وکار •  برنامه‌ریزی و راهبرهای بازاریابی و تبلیغات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      یاربوم

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا

      سامانه‌های خودکارسازی

      • طراحی و اجرای انواع سامانه‌های ارزیابی عملکرد • طراحی و پیاده‌سازی ساامنه‌های نظام پیشنهادات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      مدیانیزه

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا
  • جدیدمحتواها و منابع
      No content found
  • داستان ما
      No content found
  • تماس با ما
  • فرصت‌های کاری

دیده شدن رویداد شما توسط مخاطبان

  • admin
  • مهر 17, 1401

آخرین نوشته‌ها

  • فرم ثبت‌نام دوره چهارم مدرسه پژوهش کیفی

    1403/02/18 آکادمی رسانیوم
  • مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

    1403/02/18 آکادمی رسانیوم, اخبار
  • شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

    1402/05/02 اخبار, مطالب, مکث
  • سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

    1402/04/26 بلاگیوم
  • دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

    1402/04/26 بلاگیوم
  • پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

    1402/04/26 بلاگیوم

دسته‌بندی‌ها

  • Resanium TV (15)
  • Uncategorized (3)
  • آکادمی رسانیوم (27)
  • اخبار (35)
  • استودیو پژوهشی رسانیوم (2)
  • بلاگیوم (103)
  • بولتن خبری و تحلیلی (16)
  • تب‌وتاب نوآوری (5)
  • تجربه‌خوانی (5)
  • دسته‌بندی نشده (5)
  • دوره‌های سفارشی (9)
  • دوره‌های مستقل (4)
  • دوشنبه‌های رسانیومی (31)
  • رشته‌های علوم ارتباطات (13)
  • سفرنامه‌خوانی (11)
  • کارخانه تولید محتوا (3)
  • گرا (4)
  • مطالب (8)
  • مقالات (6)
  • مقاله خوانی (15)
  • مکث (15)

راه‌اندازی یک رویداد برای اولین بار می‌تواند بسیار پراسترس باشد، به‌خصوص اگر تجربه‌ای در زمینه تبلیغ آن نداشته باشید.

برگزاری یک رویداد، راهی عالی برای نمایش برند شخصی شما و ارتباط با مخاطبان هدف است. با این‌حال، تشویق مردم به حضور در رویداد، به‌اندازه مدیریت آن مهم است.

رسیدن به مخاطبان هدف آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست. در اینجا چند نکته برای کمک به شما آورده شده است.

اخبار جعلی، یعنی آن دسته از اخباری که یا باید به آن‌ها اعتماد کرد، یا کاملاً واقعی به نظر می‌رسند که بیش از همه آسیب‌زا هستند. ما وقتی داستانی را می‌شنویم که به نظر می‌رسد حقیقت را منعکس می‌کند، اما بعد معلوم می‌شود که دروغ است، شروع به زیر سؤال‌بردن اعتبار همه اخبار منتشر شده از آن رسانه می‌کنیم. اینجاست که ضریب اعتماد بین منبع رسانه و مصرف‌کننده از بین می‌رود.

انتشار رسانه‌ای

 انتشار رسانه‌ای یکی از مؤثرترین راه‌ها برای رساندن داستان شما به رسانه است. آن‌ها شما را قادر می‌سازند تا پوشش رسانه‌ای گسترده‌ای ایجاد کرده، شهرت برند یا شرکت خود را افزایش داده و هرگونه بحران را مدیریت کنید؛ بنابراین، بسیار مهم است که انتشار رسانه‌ای و رویداد شما دقیق و کارآمد بوده و با نیازهای یک روزنامه‌نگار پرمشغله مطابقت داشته باشد.

فهرست‌ها

در هر روزنامه و مجله‌ای چه آنلاین و چه چاپی تبلیغ کنید. بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات یک بخش  «چه خبر» دارند که به رویدادهای محلی اختصاص دارد و اطلاعاتی در مورد اینکه کجا و چه زمانی، چه اتفاقی افتاده است را ارائه می‌دهند. تمام جزئیات رویداد خود و یک بیانیه رسانه‌ای را در هر کجا که منتشر می‌کنید، به خبرنگار مسئول بخش رویدادها ایمیل کنید. اگر او را نمی‌شناسید، تماس گرفته و سؤال کنید.

رسانه‌های اجتماعی

با پیشرفت فناوری، شیوه دریافت اطلاعات تغییر کرده است. رسانه‌های اجتماعی بهترین بستر برای ایجاد و ترویج رویداد شما هستند. محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی روش‌های مختلفی دارند که در آن‌ها می‌توانید به رویداد خود اجازه دهید مخاطبان هدف خود را پیدا کند.

اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا تصاویری از رویداد را پیش از وقوع آن پست کنید. این کار باعث می‌شود مخاطب هدف به‌صورت مخفیانه به آنچه قرار است در اطراف رویداد شما رخ دهد، پی ببرد. با استفاده مؤثر از هشتک‌ها در زیر پست‌ به شما این امکان را می‌دهد که رویداد خود را در بستری گسترده‌تر نسبت به دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

تراکت

پخش تیزر و نصب پوستر راهی قدیمی اما مفید برای شناخته شدن رویداد شما توسط مخاطبان بزرگ‌تر است. قرار دادن پوستر در اطراف محل برگزاری رویداد جهت آشنایی مردم با آن و همچنین توزیع آگهی در مراکز خرید و کافه‌های محلی روشی مؤثر است.

تبلیغات

تبلیغات را در مکان‌هایی در نظر بگیرید که فکر می‌کنید مخاطبان هدف شما آن را می‌بینند. اگر در جلب‌توجه رسانه‌ها به رویداد خود مشکل دارید، به‌جای آن فقط روی یک تبلیغ متمرکز شوید.

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی نیز راهی عالی و هدفمند برای رسیدن به مخاطبان هدف شما است. درک این‌که همه‌چیز چگونه کار می‌کند، می‌تواند دشوار باشد، بنابراین مطمئن شوید که قبل از شروع، تحقیقات لازم را انجام داده باشید. در غیر این صورت به فکر استخدام کسی باشید که به شما کمک کند.

داستان جالب پشت رویداد خود را پیدا کنید

گاهی اوقات روزنامه‌نگاران به رویداد شما علاقه‌ای نشان نمی‌دهند چون ممکن است برای خوانندگان جذاب نباشد. یک‌راه هوشمندانه برای جلب‌توجه روزنامه‌نگاران این است که داستانی جالب در مورد چیزی یا کسی جدا از رویداد خود پیدا کنید. سخنران اغلب با یک داستان جذاب سعی می‌کند توجه روزنامه‌نگار را جلب کرده و نهایتاً در پایان مصاحبه، اشاره می‌کند که رویدادی در حال رخ دادن است.

نشانک‌گذاری (0)

لطفا برای نشانک وارد شوید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سرفصل مطالب

مطالب مرتبط

فرم ثبت‌نام دوره چهارم مدرسه پژوهش کیفی

آکادمی رسانیوم 1403/02/18

بازگشت به صفحه معرفی دوره فرم پیش‌ثبت‌نام ترم اول مدرسه پژوهش کیفی "*" indicates required fields لطفا فیلدهای خواسته شده را کامل کنید.نام* نام خانوادگی* ایمیل* شماره تلفن همراه* مقطع…

خواندن
مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

آکادمی رسانیوم اخبار 1403/02/18

این مدرسه در قالب ۴ ترم تحصیلی و ۶۰ ساعت آموزش کارگاهی به مدت ۳ ماه برگزار می‌شود. مدرس این مدرسه جناب آقای دکتر عبدالله گیویان از اساتید با تجربه این حوزه است که سابقه آموزش در ده‌ها دوره پژوهشی را در کارنامه خود دارد.​

خواندن
شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

اخبار مطالب مکث 1402/05/02

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترین‌ها! اهم مطالب این شماره:تولید بیانیه مطبوعاتی در قالب ویدئوده نکته برای موفقیت کنفرانس‌های ویدئوییایجاد کمپین‌های روابط‌عمومی با قابلیت دسترسی برای افراد…

خواندن

سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

بلاگیوم 1402/04/26

این روزها مشتریان انتظار بیشتری از سازمان‌ها دارند. از موضع‌گیری در مورد مسائل اجتماعی گرفته تا پرداختن به مسئولیت‌های زیست‌محیطی، راهبرد اصلی سازمان می‌تواند باعث اعتماد به برند شود. به‌طور مثال به تعهد «پاتاگونیا» برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی که مورداستقبال همگان قرار گرفت یا به تلاش‌های سازمان«متا» برای اجتناب از موضع‌گیری و در نتیجه اجازه‌دادن به گسترش لفاظی‌های خشونت‌آمیز و نفرت‌انگیز در بسترهای فضای مجازی توجه کنید؛ هدف مهم است.

خواندن

دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

بلاگیوم 1402/04/26

شیوع ویروس کرونا به‌طور قابل‌توجهی رویکرد سازمان‌ها را در انتخاب دورکاری یا کار در دفتر تغییر داد. برخی از سازمان‌ها دورکاری کامل و برخی دیگر مدل ترکیبی را انتخاب کردند؛ در مدل ترکیبی، کارمندان بیشتر روزها از خانه کار می‌کردند و تنها بعضی روزهای خاص در دفتر حضور داشتند.

خواندن

پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

بلاگیوم 1402/04/26

عوامل خارجی زیادی می‌توانند بر نوشته شما تأثیر بگذارند و جلوی ارتقای آن را بگیرند. یک مهلت زمانی کم یا یک کار نامشخص می‌تواند بهترین نویسندگان را هم غافلگیر کند. در این مقاله قرار است روی موانعی تمرکز کنیم که در مسیر نوشتن با آن‌ها مواجه می‌شویم. همه این‌ها تله‌هایی هستند که می‌توان به‌سادگی در آن‌ها گرفتار شد؛ اما می‌توانیم با کمی آگاهی و تفکر، راه خروج از آن‌ها را پیدا کنیم.

خواندن
Prevمطلب قبلیبینش‌های برندسازی از منابع انسانی، بازارایابی و C-SUITE
مطلب بعدیارزش های خبری برای آژانس های روابط‌عمومی چه اهمیتی دارند؟Next

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

بخش‌های رسانیوم

آکادمی

استودیو پژوهشی

شارجت

مکتوبات

بلاگیوم

کارخانه تولید محتوا

یاربوم

درباره ما

خانواده ما

اهداف اصلی ما

بیانیه مأموریت

مخاطبین ما

شبکه‌های اجتماعی

Youtube Instagram Linkedin Telegram Cube

ایمیل

resanium.ir@gmail.com

شماره تماس

۰۹۳۰۹۶۶۵۶۵۵

نشانی

تهران،  خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، بالاتر از میدان حسن حسینی،  ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری رسانه‌های صوت و تصویر آومیک، طبقه اول

© رسانیوم 1402 | 2023

ساخته شده با ❤️ | تمامی حقوق سایت متعلق به خودمونه و شما هم از خودمونید!