پرش به محتوا
  • سرآغاز
  • جدیدراه‌کارهای ما

      توانمندسازی دانشی

      • به‌روزرسانی و ارتقاء دانشی نیروها و سازمان‌ها • برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و عمومی شخصی‌سازی‌شده • گفتگوها و تاک‌های تخصصی ارتباطات و رسانه •  مهارت‌‌افزایی تیم‌ها 

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      آکادمی رسانیوم

      پژوهش و توسعه

      • طراحی و اجرای انواع پژوهش‌ها • ارائه توصیه‌های کاربردی و مدیریتی کاملاً کاربردی منطبق بر سازمان یا کسب‌وکار شما • انجام نظرسنجی‌ها و پیمایش‌های مبتنی بر روش‌های علمی •  تهیه گزارش‌های ارزیابی عملکرد

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      استودیوی پژوهشی

      رویدادهای مسئله‌محور

      • طراحی خلاقانه و اجرای نوآورانۀ رویدادهای رسانه‌ای و ارتباطی • بازطراحی ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتریان از طریق رویدادها

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      رویدادیتور

      مشاوره و راهبری تخصصی

      • راهبری کسب‌وکارهای رسانه‌ای •  مشاوره و طراحی رسانه‌ای کسب‌وکار •  برنامه‌ریزی و راهبرهای بازاریابی و تبلیغات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      یاربوم

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا

      سامانه‌های خودکارسازی

      • طراحی و اجرای انواع سامانه‌های ارزیابی عملکرد • طراحی و پیاده‌سازی ساامنه‌های نظام پیشنهادات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      مدیانیزه

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا
  • جدیدمحتواها و منابع
      No content found
  • داستان ما
      No content found
  • تماس با ما
  • فرصت‌های کاری

اثر قطره‌ای در بازار

  • admin
  • مهر 15, 1401

آخرین نوشته‌ها

  • فرم ثبت‌نام دوره چهارم مدرسه پژوهش کیفی

    1403/02/18 آکادمی رسانیوم
  • مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

    1403/02/18 آکادمی رسانیوم, اخبار
  • شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

    1402/05/02 اخبار, مطالب, مکث
  • سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

    1402/04/26 بلاگیوم
  • دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

    1402/04/26 بلاگیوم
  • پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

    1402/04/26 بلاگیوم

دسته‌بندی‌ها

  • Resanium TV (15)
  • Uncategorized (3)
  • آکادمی رسانیوم (27)
  • اخبار (35)
  • استودیو پژوهشی رسانیوم (2)
  • بلاگیوم (103)
  • بولتن خبری و تحلیلی (16)
  • تب‌وتاب نوآوری (5)
  • تجربه‌خوانی (5)
  • دسته‌بندی نشده (5)
  • دوره‌های سفارشی (9)
  • دوره‌های مستقل (4)
  • دوشنبه‌های رسانیومی (31)
  • رشته‌های علوم ارتباطات (13)
  • سفرنامه‌خوانی (11)
  • کارخانه تولید محتوا (3)
  • گرا (4)
  • مطالب (8)
  • مقالات (6)
  • مقاله خوانی (15)
  • مکث (15)

به‌عنوان یک متخصص روابط‌عمومی، حتی اگر تازه‌کار هم باشید، خواندن این کتاب‌ها را نباید از دست بدهید.

خواندن کتاب منبع بسیار خوبی برای یادگیری و رشد دانش و مهارت‌های شما به عنوان یک متخصص است. به همین منظور، ما فهرستی از هفت کتاب برتر که فکر می‌کنیم می‌توانند برای شما جالب باشند را معرفی می‌کنیم.

اثر قطره‌ای چگونه کار می کند؟

در بازاریابی، اثر قطره‌ای به معنای مواجهه‌های مکرر و کوچک با یک محصول یا خدمت است که به تدریج و در طول زمان جمع و منجر به تغییر نظر و خرید می‌شود.

به عنوان مثال، ممکن است در حین جستجو در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی با یک آیتم (بخش) روبه‌رو شوید و فکر کنید، «من می‌توانم از آن، در پروژه بعدی خود استفاده کنم»، اما فکر شما فراتر از آن نمی‌رود. سپس، ممکن است یک ایمیل بازاریابی از همان شرکت دریافت کنید و به یاد بیاورید که به فکرتان رسید آن محصول می‌تواند جالب باشد، سپس دوباره آن را فراموش کنید!

در مرحله بعد، ممکن است با یک فیلم آموزشی مواجه شوید که به ویژگی‌ها و مزایای محصول، عمیق‌تر می‌پردازد. در یک چشم برهم زدن، شما خود را در مرحله بعد از قیف خرید می‌بینید (قیف خرید: شکلی قیف مانند از سفر مشتری است که فرایند خرید یا فروش را از آگاهی تا عمل به تصویر می‌کشد.)

سپس، هنگام پرسه در شبکه‌های اجتماعی، درباره ویژگی‌های یک محصول در تلفن همراه خود مطالعه می‌کنید و این روند، در نهایت شما را وادار به خرید می‌کند.

در بیشتر مواقع، علاقه نداشتن به یک محصول یا خدمت نیست که فروش را تعیین می‌کند. امروزه مردم زندگی پرمشغله‌ای دارند، بنابراین پشتکار و یادآوری به مشتری می‌تواند نکته کلیدی فروش باشد. مشتریان را مانند تویوپ خمیردندان در نظر بگیرید. در اکثر آن‌ها تمایل به خرید وجود دارد، اما آن‌ها نیاز به فشرده شدن دارند تا عملکردی از خود نشان دهند!

اگر تمام روش‌های بازاریابی خود مانند روابط‌عمومی، محتوا، رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، هدف‌گیری مجدد تبلیغات، ویدیو و غیره را با هم ترکیب کنید، همه این قطره‌ها در طول زمان جمع و به یک گودال یا چاله عظیم تبدیل می‌شوند.

یک نفر به چند قطره نیاز دارد؟

همیشه هدف در بازاریابی این است که سعی کنید با کمترین ارتباط ممکن، فرد را تبدیل به مشتری خود کنید. این کار را می‌توان با تولید محتوای باکیفیت برای هر رسانه‌ای انجام داد. اما طول فرایند خرید نیز توسط فرد یا مشتری و با سناریوی خرید او تعیین می‌شود.

برای مثال، تعداد تبلیغاتی که یک فرد برای تبدیل شدن به مشتری نیاز دارد، می‌تواند با هدف عملکردی یک محصول تعیین شود. این مسئله، شبیه تفاوت بین مدیر تولید کارخانه‌ای است که می‌خواهد در مدت پنج سال، 10 درصد رشد کند. شخصی که ماشینش خراب شده خیلی سریع‌تر تبدیل به مشتری می‌شود، زیرا به آن نیاز دارد و برای عملکرد کسب‌و‌کار او ضروری است. به طور مشابه، بدیهی است که شما برای خرید یک قایق تفریحی به زمان زیادی برای تصمیم نیاز دارید؛ مگر اینکه ایلان ماسک باشید.

مشارکت مجدد و پایداری

به بازاریابی مانند یک ماشین با چرخ‌دنده‌های مختلف فکر کنید. در حالی‌که چرخ‌دنده‌ها جدا از هم هستند، اما همگی مکمل یکدیگرند تا دستگاه خوب کار کند. یک روش بازاریابی خاص ممکن است فروش مستقیمی ایجاد نکند، اما بدون شک، مواردی وجود دارد که شما نمی‌توانید آن‌ها را اندازه‌گیری کنید.

نشانک‌گذاری (0)

لطفا برای نشانک وارد شوید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سرفصل مطالب

مطالب مرتبط

فرم ثبت‌نام دوره چهارم مدرسه پژوهش کیفی

آکادمی رسانیوم 1403/02/18

بازگشت به صفحه معرفی دوره فرم پیش‌ثبت‌نام ترم اول مدرسه پژوهش کیفی "*" indicates required fields لطفا فیلدهای خواسته شده را کامل کنید.نام* نام خانوادگی* ایمیل* شماره تلفن همراه* مقطع…

خواندن
مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

آکادمی رسانیوم اخبار 1403/02/18

این مدرسه در قالب ۴ ترم تحصیلی و ۶۰ ساعت آموزش کارگاهی به مدت ۳ ماه برگزار می‌شود. مدرس این مدرسه جناب آقای دکتر عبدالله گیویان از اساتید با تجربه این حوزه است که سابقه آموزش در ده‌ها دوره پژوهشی را در کارنامه خود دارد.​

خواندن
شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

اخبار مطالب مکث 1402/05/02

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترین‌ها! اهم مطالب این شماره:تولید بیانیه مطبوعاتی در قالب ویدئوده نکته برای موفقیت کنفرانس‌های ویدئوییایجاد کمپین‌های روابط‌عمومی با قابلیت دسترسی برای افراد…

خواندن

سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

بلاگیوم 1402/04/26

این روزها مشتریان انتظار بیشتری از سازمان‌ها دارند. از موضع‌گیری در مورد مسائل اجتماعی گرفته تا پرداختن به مسئولیت‌های زیست‌محیطی، راهبرد اصلی سازمان می‌تواند باعث اعتماد به برند شود. به‌طور مثال به تعهد «پاتاگونیا» برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی که مورداستقبال همگان قرار گرفت یا به تلاش‌های سازمان«متا» برای اجتناب از موضع‌گیری و در نتیجه اجازه‌دادن به گسترش لفاظی‌های خشونت‌آمیز و نفرت‌انگیز در بسترهای فضای مجازی توجه کنید؛ هدف مهم است.

خواندن

دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

بلاگیوم 1402/04/26

شیوع ویروس کرونا به‌طور قابل‌توجهی رویکرد سازمان‌ها را در انتخاب دورکاری یا کار در دفتر تغییر داد. برخی از سازمان‌ها دورکاری کامل و برخی دیگر مدل ترکیبی را انتخاب کردند؛ در مدل ترکیبی، کارمندان بیشتر روزها از خانه کار می‌کردند و تنها بعضی روزهای خاص در دفتر حضور داشتند.

خواندن

پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

بلاگیوم 1402/04/26

عوامل خارجی زیادی می‌توانند بر نوشته شما تأثیر بگذارند و جلوی ارتقای آن را بگیرند. یک مهلت زمانی کم یا یک کار نامشخص می‌تواند بهترین نویسندگان را هم غافلگیر کند. در این مقاله قرار است روی موانعی تمرکز کنیم که در مسیر نوشتن با آن‌ها مواجه می‌شویم. همه این‌ها تله‌هایی هستند که می‌توان به‌سادگی در آن‌ها گرفتار شد؛ اما می‌توانیم با کمی آگاهی و تفکر، راه خروج از آن‌ها را پیدا کنیم.

خواندن
Prevمطلب قبلیچه کسی باید روابط عمومی را اندازه گیری کند؟
مطلب بعدیبینش‌های برندسازی از منابع انسانی، بازارایابی و C-SUITENext

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

بخش‌های رسانیوم

آکادمی

استودیو پژوهشی

شارجت

مکتوبات

بلاگیوم

کارخانه تولید محتوا

یاربوم

درباره ما

خانواده ما

اهداف اصلی ما

بیانیه مأموریت

مخاطبین ما

شبکه‌های اجتماعی

Youtube Instagram Linkedin Telegram Cube

ایمیل

resanium.ir@gmail.com

شماره تماس

۰۹۳۰۹۶۶۵۶۵۵

نشانی

تهران،  خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، بالاتر از میدان حسن حسینی،  ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری رسانه‌های صوت و تصویر آومیک، طبقه اول

© رسانیوم 1402 | 2023

ساخته شده با ❤️ | تمامی حقوق سایت متعلق به خودمونه و شما هم از خودمونید!