پرش به محتوا
  • سرآغاز
  • جدیدراه‌کارهای ما

      توانمندسازی دانشی

      • به‌روزرسانی و ارتقاء دانشی نیروها و سازمان‌ها • برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و عمومی شخصی‌سازی‌شده • گفتگوها و تاک‌های تخصصی ارتباطات و رسانه •  مهارت‌‌افزایی تیم‌ها 

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      آکادمی رسانیوم

      پژوهش و توسعه

      • طراحی و اجرای انواع پژوهش‌ها • ارائه توصیه‌های کاربردی و مدیریتی کاملاً کاربردی منطبق بر سازمان یا کسب‌وکار شما • انجام نظرسنجی‌ها و پیمایش‌های مبتنی بر روش‌های علمی •  تهیه گزارش‌های ارزیابی عملکرد

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      استودیوی پژوهشی

      رویدادهای مسئله‌محور

      • طراحی خلاقانه و اجرای نوآورانۀ رویدادهای رسانه‌ای و ارتباطی • بازطراحی ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتریان از طریق رویدادها

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      رویدادیتور

      مشاوره و راهبری تخصصی

      • راهبری کسب‌وکارهای رسانه‌ای •  مشاوره و طراحی رسانه‌ای کسب‌وکار •  برنامه‌ریزی و راهبرهای بازاریابی و تبلیغات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      یاربوم

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا

      سامانه‌های خودکارسازی

      • طراحی و اجرای انواع سامانه‌های ارزیابی عملکرد • طراحی و پیاده‌سازی ساامنه‌های نظام پیشنهادات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      مدیانیزه

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا
  • جدیدمحتواها و منابع
      No content found
  • داستان ما
      No content found
  • تماس با ما
  • فرصت‌های کاری

راز موفقیت در استارتاپ‌ها

  • admin
  • دی 1, 1401

آخرین نوشته‌ها

  • فرم ثبت‌نام دوره چهارم مدرسه پژوهش کیفی

    1403/02/18 آکادمی رسانیوم
  • مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

    1403/02/18 آکادمی رسانیوم, اخبار
  • شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

    1402/05/02 اخبار, مطالب, مکث
  • سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

    1402/04/26 بلاگیوم
  • دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

    1402/04/26 بلاگیوم
  • پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

    1402/04/26 بلاگیوم

دسته‌بندی‌ها

  • Resanium TV (15)
  • Uncategorized (3)
  • آکادمی رسانیوم (27)
  • اخبار (35)
  • استودیو پژوهشی رسانیوم (2)
  • بلاگیوم (103)
  • بولتن خبری و تحلیلی (16)
  • تب‌وتاب نوآوری (5)
  • تجربه‌خوانی (5)
  • دسته‌بندی نشده (5)
  • دوره‌های سفارشی (9)
  • دوره‌های مستقل (4)
  • دوشنبه‌های رسانیومی (31)
  • رشته‌های علوم ارتباطات (13)
  • سفرنامه‌خوانی (11)
  • کارخانه تولید محتوا (3)
  • گرا (4)
  • مطالب (8)
  • مقالات (6)
  • مقاله خوانی (15)
  • مکث (15)

استارت‌آپ‌ها فرصت منحصربه‌فردی برای استفاده از روابط‌عمومی به نفع خود دارند. با توجه به محدودیت منابع، استارت‌آپ‌ها باید در مورد چگونگی تخصیص زمان و انرژی خود، روشی استراتژیک داشته باشند.

روابط‌عمومی می‌تواند به استارت‌آپ‌ها در ایجاد اعتبار، آگاهی از برند و تولید لید کمک کند. در این مقاله، پنج نکته را برای استارت‌آپ‌ها توضیح می‌دهیم تا بتوانند از روابط‌عمومی برای کسب موفقیت خود بهتر استفاده کنند.

1) نوشتن نشریات و وبلاگ‌

نوشتن اخبار و وبلاگ‌، یکی از راه‌هایی است که کسب‌وکار‌های نوپا می‌توانند به وسیله آن از روابط‌عمومی به نفع خود استفاده کنند. این مورد روشی عالی برای معرفی نام و داستان شرکت شماست. شما می‌توانید با نوشتن روایت‌های قانع‌کننده، پوشش‌های رسانه‌ای ایجاد و مخاطبان را به کسب‌وکار خود علاقمند کنید. انتشار نشریات و وبلاگ‌ها نیز راه خوبی است تا به سرمایه‌گذاران بالقوه نشان دهید که شما در کار خود، مصمم و جدی هستید. در ابتدا ممکن است کمی سخت بتوانید موضوع و محتوای مناسبی برای وبلاگ خود بیابید، اما پس از انجام مداوم این کار، به نتیجه خوب و دلخواه خود خواهید رسید.

2) نوشتن مقاله برای روزنامه‌نگاران

نوشتن مقاله برای روزنامه‌نگاران، راه دیگری است که استارت‌آپ‌ها می‌توانند از روابط‌عمومی به نفع خود استفاده کنند. شما می‌توانید با نوشتن داستان‌های جذاب، پوشش‌های رسانه‌ای ایجاد و مخاطبان را به کسب‌وکار خود علاقمند کنید. نوشتن مقاله نیز راه خوبی است تا به سرمایه‌گذاران بالقوه نشان دهید که در کسب‌وکار خود، مصمم و جدی هستید. اگر می‌خواهید به سرعت مقیاس خود را گسترش دهید یا ScaleUp کنید، برخی ابزارهای نوشتاری هوش مصنوعی را  نیز در نظر داشته باشید.

3) تنظیم مصاحبه‌ها و حضور مدیران در رسانه‌ها

اغلب اوقات، استارتاپ‌ها از روابط‌عمومی برای معرفی نام و روایت کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند. اما راه دیگر استفاده از روابط‌عمومی، ترتیب‌دادن مصاحبه و حضور مدیران شرکت در رسانه‌ها است. وقتی سرمایه‌گذاران بالقوه ببینند که در رسانه‌های معتبر با شما مصاحبه می‌شود، به احتمال زیاد در شرکت شما سرمایه‌گذاری خواهند کرد. در واقع مصاحبه با رهبران صاحب‌نظر در پلتفرم‌‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، یک روش بالقوه برای جلب توجه مخاطبان به کسب‌وکار شما است.

4) میزبانی یک رویداد

رویدادها راهی عالی برای ایجاد علاقه در رسانه‌ها و جلب توجه هستند. با میزبانی از یک رویداد، می‌توانید نام و روایت کسب‌وکار خود را در آنجا مطرح کنید. در بسیاری از موارد، شما به‌ راحتی از رهبران صاحب‌نظر در صنعت خود، عکس گرفته و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید. لازم نیست هزینه زیادی برای رویدادها صرف کنید بلکه بهتر است آن را برای شرکت‎کنندگان خود، تبدیل به امری خاص و منحصربه‌فرد کنید.

این موارد، تنها چند نکته برای استارت‌آپ‌ها هستند تا از روابط‌عمومی به نفع کار خود استفاده کنند. موارد بیشتری وجود دارند که کارآفرینان باید در مسیر موفقیت به آن‌ها توجه کنند. احتمالاً پشتکار تنها راه‌حل است.

نشانک‌گذاری (0)

لطفا برای نشانک وارد شوید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سرفصل مطالب

مطالب مرتبط

فرم ثبت‌نام دوره چهارم مدرسه پژوهش کیفی

آکادمی رسانیوم 1403/02/18

بازگشت به صفحه معرفی دوره فرم پیش‌ثبت‌نام ترم اول مدرسه پژوهش کیفی "*" indicates required fields لطفا فیلدهای خواسته شده را کامل کنید.نام* نام خانوادگی* ایمیل* شماره تلفن همراه* مقطع…

خواندن
مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

آکادمی رسانیوم اخبار 1403/02/18

این مدرسه در قالب ۴ ترم تحصیلی و ۶۰ ساعت آموزش کارگاهی به مدت ۳ ماه برگزار می‌شود. مدرس این مدرسه جناب آقای دکتر عبدالله گیویان از اساتید با تجربه این حوزه است که سابقه آموزش در ده‌ها دوره پژوهشی را در کارنامه خود دارد.​

خواندن
شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

اخبار مطالب مکث 1402/05/02

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترین‌ها! اهم مطالب این شماره:تولید بیانیه مطبوعاتی در قالب ویدئوده نکته برای موفقیت کنفرانس‌های ویدئوییایجاد کمپین‌های روابط‌عمومی با قابلیت دسترسی برای افراد…

خواندن

سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

بلاگیوم 1402/04/26

این روزها مشتریان انتظار بیشتری از سازمان‌ها دارند. از موضع‌گیری در مورد مسائل اجتماعی گرفته تا پرداختن به مسئولیت‌های زیست‌محیطی، راهبرد اصلی سازمان می‌تواند باعث اعتماد به برند شود. به‌طور مثال به تعهد «پاتاگونیا» برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی که مورداستقبال همگان قرار گرفت یا به تلاش‌های سازمان«متا» برای اجتناب از موضع‌گیری و در نتیجه اجازه‌دادن به گسترش لفاظی‌های خشونت‌آمیز و نفرت‌انگیز در بسترهای فضای مجازی توجه کنید؛ هدف مهم است.

خواندن

دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

بلاگیوم 1402/04/26

شیوع ویروس کرونا به‌طور قابل‌توجهی رویکرد سازمان‌ها را در انتخاب دورکاری یا کار در دفتر تغییر داد. برخی از سازمان‌ها دورکاری کامل و برخی دیگر مدل ترکیبی را انتخاب کردند؛ در مدل ترکیبی، کارمندان بیشتر روزها از خانه کار می‌کردند و تنها بعضی روزهای خاص در دفتر حضور داشتند.

خواندن

پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

بلاگیوم 1402/04/26

عوامل خارجی زیادی می‌توانند بر نوشته شما تأثیر بگذارند و جلوی ارتقای آن را بگیرند. یک مهلت زمانی کم یا یک کار نامشخص می‌تواند بهترین نویسندگان را هم غافلگیر کند. در این مقاله قرار است روی موانعی تمرکز کنیم که در مسیر نوشتن با آن‌ها مواجه می‌شویم. همه این‌ها تله‌هایی هستند که می‌توان به‌سادگی در آن‌ها گرفتار شد؛ اما می‌توانیم با کمی آگاهی و تفکر، راه خروج از آن‌ها را پیدا کنیم.

خواندن
Prevمطلب قبلیمهارت‌های ارتباط موثر در بازاریابی روابط‌عمومی
مطلب بعدیاثرات سو ناشی از تکرار عذرخواهیNext

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

بخش‌های رسانیوم

آکادمی

استودیو پژوهشی

شارجت

مکتوبات

بلاگیوم

کارخانه تولید محتوا

یاربوم

درباره ما

خانواده ما

اهداف اصلی ما

بیانیه مأموریت

مخاطبین ما

شبکه‌های اجتماعی

Youtube Instagram Linkedin Telegram Cube

ایمیل

resanium.ir@gmail.com

شماره تماس

۰۹۳۰۹۶۶۵۶۵۵

نشانی

تهران،  خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، بالاتر از میدان حسن حسینی،  ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری رسانه‌های صوت و تصویر آومیک، طبقه اول

© رسانیوم 1402 | 2023

ساخته شده با ❤️ | تمامی حقوق سایت متعلق به خودمونه و شما هم از خودمونید!