پرش به محتوا
  • سرآغاز
  • جدیدراه‌کارهای ما

      توانمندسازی دانشی

      • به‌روزرسانی و ارتقاء دانشی نیروها و سازمان‌ها • برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و عمومی شخصی‌سازی‌شده • گفتگوها و تاک‌های تخصصی ارتباطات و رسانه •  مهارت‌‌افزایی تیم‌ها 

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      آکادمی رسانیوم

      پژوهش و توسعه

      • طراحی و اجرای انواع پژوهش‌ها • ارائه توصیه‌های کاربردی و مدیریتی کاملاً کاربردی منطبق بر سازمان یا کسب‌وکار شما • انجام نظرسنجی‌ها و پیمایش‌های مبتنی بر روش‌های علمی •  تهیه گزارش‌های ارزیابی عملکرد

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      استودیوی پژوهشی

      رویدادهای مسئله‌محور

      • طراحی خلاقانه و اجرای نوآورانۀ رویدادهای رسانه‌ای و ارتباطی • بازطراحی ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتریان از طریق رویدادها

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      رویدادیتور

      مشاوره و راهبری تخصصی

      • راهبری کسب‌وکارهای رسانه‌ای •  مشاوره و طراحی رسانه‌ای کسب‌وکار •  برنامه‌ریزی و راهبرهای بازاریابی و تبلیغات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      یاربوم

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا

      سامانه‌های خودکارسازی

      • طراحی و اجرای انواع سامانه‌های ارزیابی عملکرد • طراحی و پیاده‌سازی ساامنه‌های نظام پیشنهادات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      مدیانیزه

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا
  • جدیدمحتواها و منابع
      No content found
  • داستان ما
      No content found
  • تماس با ما
  • فرصت‌های کاری

استراتژی منعطف مهم‌ترین بخش روابط‌عمومی

  • admin
  • بهمن 15, 1401

آخرین نوشته‌ها

  • فرم ثبت‌نام دوره چهارم مدرسه پژوهش کیفی

    1403/02/18 آکادمی رسانیوم
  • مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

    1403/02/18 آکادمی رسانیوم, اخبار
  • شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

    1402/05/02 اخبار, مطالب, مکث
  • سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

    1402/04/26 بلاگیوم
  • دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

    1402/04/26 بلاگیوم
  • پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

    1402/04/26 بلاگیوم

دسته‌بندی‌ها

  • Resanium TV (15)
  • Uncategorized (3)
  • آکادمی رسانیوم (27)
  • اخبار (35)
  • استودیو پژوهشی رسانیوم (2)
  • بلاگیوم (103)
  • بولتن خبری و تحلیلی (16)
  • تب‌وتاب نوآوری (5)
  • تجربه‌خوانی (5)
  • دسته‌بندی نشده (5)
  • دوره‌های سفارشی (9)
  • دوره‌های مستقل (4)
  • دوشنبه‌های رسانیومی (31)
  • رشته‌های علوم ارتباطات (13)
  • سفرنامه‌خوانی (11)
  • کارخانه تولید محتوا (3)
  • گرا (4)
  • مطالب (8)
  • مقالات (6)
  • مقاله خوانی (15)
  • مکث (15)

در این مطلب توضیح می‌دهیم که انعطاف‌پذیری استراتژیک چگونه می‌تواند استراتژی ارتباطی شما را بازتعریف کند

اکنون جهان در حال پشت سر گذاشتن یکی از پرتحویل‌ترین دوره‌های تاریخ است و سرعت آن نیز کاهش نمی‌یابد. شیوه زندگی مردم و شرکت‌ها روزانه در حال تغییر است. موضوعاتی که دیروز تصور می‌شد درست هستند، امروز ممکن است اشتباه از آب درآیند و همه مدام در حال یادگیری هستند. اگر می‌خواهید از درست بودن مسیر کسب‌وکار خود اطمینان یابید، اخبار را به طور مدام و لحظه‌ای دنبال و جایگاه خود را نیز در روایت‌ها حفظ کنید.

تبدیل به یک مربی شوید، نه یک مروج

عدم قطعیت یک امر طبیعی است. همان‌طور که  وقوع پاندمی پیش‌بینی شرایط کسب‌وکار را در تمام صنایع پیچیده کرد، رسانه‌ها و مخاطبان آنها نیاز مبرم به متخصصانی دارند تا بتوانند آنچه را که در حال رخ دادن است شفاف کنند و در مورد چگونگی مقابله با چالش‌های پیش‌آمده مشاوره دهند. بخش‌های خبری کوچک‌تر یا ارتقاء فردی علنی کم و کمتر ارزش‌گذاری می‌شود و بهترین راه برای ایجاد پوشش رسانه‌ای، ارائه بینشی عملی است که به خوانندگان آموزش داده و به آنها ارزش پیشنهادی ارائه می‌دهد.

بدانید چه زمانی باید یک قدم به جلو یا به عقب بردارید

در دنیای ارتباطات استراتژیک، هر کلمه‌ای مهم است. اما در چشم‌انداز فعلی کلمات بسیار زیادی وجود دارند که بسیاری از آنها برای مسائل موردنظر اهمیتی ندارند. این موضوع مانع می‌شود صداهایی که باید شنیده شوند، بستر شایسته خود را به دست آورند؛ به ‌خصوص زمانی‌که صحبت از جوامع محروم (POC) و اقلیت‌ها است. مهم این است که بدانید باید وارد چه بحث‌هایی شوید و چه زمانی باید یک قدم به عقب برگردید و اجازه دهید مهم‌ترین و انتقادی‌ترین دیدگاه‌ها به اوج برسند.

نتایج را پیش‌بینی کنید، اما برای تغییر مسیر در لحظه آماده باشید

با اینکه پذیرش بی‌ثباتی شرایط بخشی از روال زندگی جدید یا دوران پساکرونا است، اما باز هم مهم است که نتایج بالقوه هر رویداد مهم در صنعت خود را پیش‌بینی کنید. استراتژی ارتباطی شما باید همیشه برخی پیش‌بینی‌ها را در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشید در برداشته باشد تا به همکاران، مسئولان رده‌بالا و مشتریان شما کمک کند تا براساس آن برنامه‌ریزی کنند.

با این حال، اطلاعات جدید همیشه در حال آشکار شدن است و مهم است که مطمئن شوید پیام‌های شما در زمان درست به‌روز می‌شوند تا منعکس‌کننده چشم‌اندازی در حال تغییر باشند؛ به ‌خصوص زمانی که تغییرات با انتظارات قبلی شما هم ‌خوانی ندارند. این کار باعث می‌شود مخاطبان هدف شما بدانند که شما به طور مدام وضعیت را زیر نظر دارید و تصمیمات فعالانه‌ای برای بهبود آن اتخاذ می‌کنید.

اشتباه تان را بپذیرید و به یادگیری و بهبود متعهد باشید

با توجه به اینکه بسیاری از ما تصمیمات سریعی برای حل مشکلات جدید می‌گیریم، اشتباه بودن بعضی از این تصمیمات اجتناب‌ناپذیر است. با این‌ که تکیه به روش‌های قبلی و دفاع از خود آسان‌تر است، اما به اشتباهات خود اعتراف کنید و فروتنی خود را نشان دهید تا مخاطبان توجه بیشتری به شما نشان دهند. یک استراتژی ارتباطی خوب شامل یادگیری از اشتباهات و مشخص کردن گام‌هایی برای اعتماد‌سازی و پیشرفت است. اگر مفهوم انعطاف‌پذیری استراتژیک را در هسته استراتژی ارتباطی خود حفظ کنید، مطمئن باشید که برند شما جلوتر از رقبا خواهد بود و به‌عنوان یک رهبر فکری ارزشمند در صنعت خودتان و فراتر از آن دیده می‌شود.

نشانک‌گذاری (0)

لطفا برای نشانک وارد شوید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سرفصل مطالب

مطالب مرتبط

فرم ثبت‌نام دوره چهارم مدرسه پژوهش کیفی

آکادمی رسانیوم 1403/02/18

بازگشت به صفحه معرفی دوره فرم پیش‌ثبت‌نام ترم اول مدرسه پژوهش کیفی "*" indicates required fields لطفا فیلدهای خواسته شده را کامل کنید.نام* نام خانوادگی* ایمیل* شماره تلفن همراه* مقطع…

خواندن
مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

مدرسه پژوهش کیفی دوره چهارم، ترم اول

آکادمی رسانیوم اخبار 1403/02/18

این مدرسه در قالب ۴ ترم تحصیلی و ۶۰ ساعت آموزش کارگاهی به مدت ۳ ماه برگزار می‌شود. مدرس این مدرسه جناب آقای دکتر عبدالله گیویان از اساتید با تجربه این حوزه است که سابقه آموزش در ده‌ها دوره پژوهشی را در کارنامه خود دارد.​

خواندن
شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

اخبار مطالب مکث 1402/05/02

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترین‌ها! اهم مطالب این شماره:تولید بیانیه مطبوعاتی در قالب ویدئوده نکته برای موفقیت کنفرانس‌های ویدئوییایجاد کمپین‌های روابط‌عمومی با قابلیت دسترسی برای افراد…

خواندن

سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

بلاگیوم 1402/04/26

این روزها مشتریان انتظار بیشتری از سازمان‌ها دارند. از موضع‌گیری در مورد مسائل اجتماعی گرفته تا پرداختن به مسئولیت‌های زیست‌محیطی، راهبرد اصلی سازمان می‌تواند باعث اعتماد به برند شود. به‌طور مثال به تعهد «پاتاگونیا» برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی که مورداستقبال همگان قرار گرفت یا به تلاش‌های سازمان«متا» برای اجتناب از موضع‌گیری و در نتیجه اجازه‌دادن به گسترش لفاظی‌های خشونت‌آمیز و نفرت‌انگیز در بسترهای فضای مجازی توجه کنید؛ هدف مهم است.

خواندن

دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

بلاگیوم 1402/04/26

شیوع ویروس کرونا به‌طور قابل‌توجهی رویکرد سازمان‌ها را در انتخاب دورکاری یا کار در دفتر تغییر داد. برخی از سازمان‌ها دورکاری کامل و برخی دیگر مدل ترکیبی را انتخاب کردند؛ در مدل ترکیبی، کارمندان بیشتر روزها از خانه کار می‌کردند و تنها بعضی روزهای خاص در دفتر حضور داشتند.

خواندن

پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

بلاگیوم 1402/04/26

عوامل خارجی زیادی می‌توانند بر نوشته شما تأثیر بگذارند و جلوی ارتقای آن را بگیرند. یک مهلت زمانی کم یا یک کار نامشخص می‌تواند بهترین نویسندگان را هم غافلگیر کند. در این مقاله قرار است روی موانعی تمرکز کنیم که در مسیر نوشتن با آن‌ها مواجه می‌شویم. همه این‌ها تله‌هایی هستند که می‌توان به‌سادگی در آن‌ها گرفتار شد؛ اما می‌توانیم با کمی آگاهی و تفکر، راه خروج از آن‌ها را پیدا کنیم.

خواندن
Prevمطلب قبلیازمون ملی شایستگی ارتباطات
مطلب بعدیاهمیت و چرایی روابط‌عمومیNext

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

بخش‌های رسانیوم

آکادمی

استودیو پژوهشی

شارجت

مکتوبات

بلاگیوم

کارخانه تولید محتوا

یاربوم

درباره ما

خانواده ما

اهداف اصلی ما

بیانیه مأموریت

مخاطبین ما

شبکه‌های اجتماعی

Youtube Instagram Linkedin Telegram Cube

ایمیل

resanium.ir@gmail.com

شماره تماس

۰۹۳۰۹۶۶۵۶۵۵

نشانی

تهران،  خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، بالاتر از میدان حسن حسینی،  ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری رسانه‌های صوت و تصویر آومیک، طبقه اول

© رسانیوم 1402 | 2023

ساخته شده با ❤️ | تمامی حقوق سایت متعلق به خودمونه و شما هم از خودمونید!