پرش به محتوا
  • سرآغاز
  • جدیدراه‌کارهای ما

      توانمندسازی دانشی

      • به‌روزرسانی و ارتقاء دانشی نیروها و سازمان‌ها • برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و عمومی شخصی‌سازی‌شده • گفتگوها و تاک‌های تخصصی ارتباطات و رسانه •  مهارت‌‌افزایی تیم‌ها 

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      آکادمی رسانیوم

      پژوهش و توسعه

      • طراحی و اجرای انواع پژوهش‌ها • ارائه توصیه‌های کاربردی و مدیریتی کاملاً کاربردی منطبق بر سازمان یا کسب‌وکار شما • انجام نظرسنجی‌ها و پیمایش‌های مبتنی بر روش‌های علمی •  تهیه گزارش‌های ارزیابی عملکرد

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      استودیوی پژوهشی

      رویدادهای مسئله‌محور

      • طراحی خلاقانه و اجرای نوآورانۀ رویدادهای رسانه‌ای و ارتباطی • بازطراحی ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتریان از طریق رویدادها

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      رویدادیتور

      مشاوره و راهبری تخصصی

      • راهبری کسب‌وکارهای رسانه‌ای •  مشاوره و طراحی رسانه‌ای کسب‌وکار •  برنامه‌ریزی و راهبرهای بازاریابی و تبلیغات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      یاربوم

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا

      سامانه‌های خودکارسازی

      • طراحی و اجرای انواع سامانه‌های ارزیابی عملکرد • طراحی و پیاده‌سازی ساامنه‌های نظام پیشنهادات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      مدیانیزه

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا
  • جدیدمحتواها و منابع
      No content found
  • داستان ما
      No content found
  • تماس با ما
  • فرصت‌های کاری

هفت کتابی که هر متخصص روابط عمومی باید بخواند!

  • admin
  • 1 دی 1401

آخرین نوشته‌ها

  • شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

    2 مرداد 1402 اخبار, مطالب, مکث
  • سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

    26 تیر 1402 بلاگیوم

دسته‌بندی‌ها

  • Resanium TV (15)
  • Uncategorized (3)
  • آکادمی رسانیوم (25)
  • اخبار (34)
  • استودیو پژوهشی رسانیوم (2)
  • بلاگیوم (103)
  • بولتن خبری و تحلیلی (16)
  • تب‌وتاب نوآوری (5)
  • تجربه‌خوانی (5)
  • دسته‌بندی نشده (5)
  • دوره‌های سفارشی (9)
  • دوره‌های مستقل (4)
  • دوشنبه‌های رسانیومی (31)
  • رشته‌های علوم ارتباطات (13)
  • سفرنامه‌خوانی (11)
  • کارخانه تولید محتوا (3)
  • گرا (4)
  • مطالب (8)
  • مقالات (6)
  • مقاله خوانی (15)
  • مکث (15)

به‌عنوان یک متخصص روابط‌عمومی، حتی اگر تازه‌کار هم باشید، خواندن این کتاب‌ها را نباید از دست بدهید.

خواندن کتاب منبع بسیار خوبی برای یادگیری و رشد دانش و مهارت‌های شما به عنوان یک متخصص است. به همین منظور، ما فهرستی از هفت کتاب برتر که فکر می‌کنیم می‌توانند برای شما جالب باشند را معرفی می‌کنیم.

1.«مُسری؛ راه‌ کارهای بازاریابی ویروسی»، اثر «جونا برگر»

مُسری پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و بهترین کتاب بازاریابی سال 2014 توسط انجمن بازاریابی آمریکا است که برترین پژوهش‌ها را با داستان‌هایی قدرتمند ترکیب می‌کند. این کتاب همچنین مجموعه‌ای از تکنیک‌های خاص و کاربردی برای انتشار بهتر پیام‌ها، تبلیغات و اطلاعات را معرفی می‌کند. چه در سطح مدیر روابط‌عمومی باشید یا مبتدی، این کتاب منبع خوبی برای نشان دادن راه درست به شما است.

  1. «ساخت برند داستانی؛ پیام خود را شفاف کنید تا مشتریان آن را گوش کنند»، اثر «دونالد میلر»

بار دیگر دونالد میلر، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، راه‌حل‌هایی برای صاحبان کسب‌وکار ارائه داده است. کتاب ساخت برند داستانی شامل هفت بخش است که در آن ساده کردن پیام به‌طوری‌که مردم راحت‌تر متوجه شوند را از دلایل واقعی خرید مشتریان می‌داند. همچنین این کتاب راهی برای تولید پیام‌هایی تأثیرگذار برای وب سایت‌ها، بروشورها و رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. این کتاب می‌تواند به شما دیدگاهی ارائه دهد تا بهتر بتوانید برای مشتریان خود داستان‌سرایی کنید.

  1. «راهنمای مدرن روابط‌عمومی؛ افشای رمز و راز روابط‌عمومی»، اثر «امی روزنبرگ»

این کتاب، مسیر بدون حاشیه امی روزنبرگ به سمت روابط‌عمومی است و همه آن چیزی که شما باید در مورد شروع فعالیت در حرفه روابط‌عمومی بدانید را بیان می‌کند.

راهنمای مدرن روابط‌عمومی سخت‌گیرانه برای هرکسی که حرفه خود را در روابط‌عمومی آغاز کرده و سعی می‌کند با کسب مهارت‌های جدید در بازاریابی پیشرفت کند، نکاتی را متذکر می‌شود. این کتاب نه تنها انقلاب‌های روابط‌عمومی مدرن را پوشش می‌دهد، بلکه شامل بازاریابی محتوا، سئو، رسانه‌های اجتماعی و بهترین شیوه‌های روابط‌عمومی نیز می‌شود.

4. «افسانه‌های روابط‌عمومی: تبلیغات خوب و باورهای غلط»، اثر «ریچ لی»

«افسانه‌های روابط‌عمومی» به‌طور واقع‌بینانه‌ای دنیای روابط‌عمومی را در عصر امروز به تصویر کشیده و نقش جامعه تجاری را در دستیابی به موفقیت نشان می‌دهد. این کتاب در مورد خوب و بد روابط‌عمومی امروز صحبت می‌کند و اساساً یک کتابچه راهنمای اخلاقی است که هر متخصص روابط‌عمومی باید آن را بخواند.

  1. «تجارت متقاعدسازی»، اثر «هارولد برسون»

هارولد برسون به عنوان تأثیرگذارترین چهره روابط‌عمومی قرن بیستم معرفی شده و شاید امروزه شناخته‌شده‌ترین نام در این صنعت ‌باشد. این کتاب تجربیات خارق‌العاده هارولد برسون را از حرفه او به‌عنوان یک پزشک تا موفق‌ترین مدیر ارتباطات جهان به تصویر می‌کشد. برسون در این کتاب، به خوانندگان چالش‌ها، روش‌ها و تأثیرات روابط‌عمومی را نشان می‌دهد.

  1. «انقلاب جهانی روابط‌عمومی»، اثر «ماکسیم بهار»

امروزه روابط‌عمومی در همه‌جا حضور دارد. اکنون بیش از هر زمان دیگری، مدیریت رسانه‌های اجتماعی نیاز به آموزش حرفه‌ای دارد. آنچه 10 یا حتی پنج سال قبل مؤثر بود، دیگر موضوعیت ندارد. در انقلاب جهانی روابط‌عمومی، ماکسیم بهار، کارشناس روابط‌عمومی، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه بر رویکردهای فعلی تسلط یابند و محتوایی ایجاد کنند که نیازهای مشتری را برآورده سازند. این کتاب یک مرور کلی از معنای روابط‌عمومی در عصر دیجیتال است.

  1. «به من اعتماد کن، من دروغ می‌گویم»، اثر «رایان هالیدی»

رایان هالیدی استراتژیست سابق روابط‌عمومی در مورد واقعیت تلخی از تجربیات خود می‌گوید. او در این کتاب از شایعاتی که به سرعت در فضای مجازی پخش شده و به مرور تبدیل به تیتر اصلی در دنیای واقعی می‌شوند، صحبت می‌کند.

نشانک‌گذاری (0)

لطفا برای نشانک وارد شوید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سرفصل مطالب

مطالب مرتبط

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

اخبار مطالب مکث 2 مرداد 1402

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترین‌ها! اهم مطالب این شماره:تولید بیانیه مطبوعاتی در قالب ویدئوده نکته برای موفقیت کنفرانس‌های ویدئوییایجاد کمپین‌های روابط‌عمومی با قابلیت دسترسی برای افراد…

خواندن

سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

بلاگیوم 26 تیر 1402

این روزها مشتریان انتظار بیشتری از سازمان‌ها دارند. از موضع‌گیری در مورد مسائل اجتماعی گرفته تا پرداختن به مسئولیت‌های زیست‌محیطی، راهبرد اصلی سازمان می‌تواند باعث اعتماد به برند شود. به‌طور مثال به تعهد «پاتاگونیا» برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی که مورداستقبال همگان قرار گرفت یا به تلاش‌های سازمان«متا» برای اجتناب از موضع‌گیری و در نتیجه اجازه‌دادن به گسترش لفاظی‌های خشونت‌آمیز و نفرت‌انگیز در بسترهای فضای مجازی توجه کنید؛ هدف مهم است.

خواندن

دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

بلاگیوم 26 تیر 1402

شیوع ویروس کرونا به‌طور قابل‌توجهی رویکرد سازمان‌ها را در انتخاب دورکاری یا کار در دفتر تغییر داد. برخی از سازمان‌ها دورکاری کامل و برخی دیگر مدل ترکیبی را انتخاب کردند؛ در مدل ترکیبی، کارمندان بیشتر روزها از خانه کار می‌کردند و تنها بعضی روزهای خاص در دفتر حضور داشتند.

خواندن

پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

بلاگیوم 26 تیر 1402

عوامل خارجی زیادی می‌توانند بر نوشته شما تأثیر بگذارند و جلوی ارتقای آن را بگیرند. یک مهلت زمانی کم یا یک کار نامشخص می‌تواند بهترین نویسندگان را هم غافلگیر کند. در این مقاله قرار است روی موانعی تمرکز کنیم که در مسیر نوشتن با آن‌ها مواجه می‌شویم. همه این‌ها تله‌هایی هستند که می‌توان به‌سادگی در آن‌ها گرفتار شد؛ اما می‌توانیم با کمی آگاهی و تفکر، راه خروج از آن‌ها را پیدا کنیم.

خواندن
استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

بلاگیوم 26 تیر 1402

سازمان‌های روبه‌رشد در مقطعی با این چالش روبرو می‌شوند که آیا باید یک آژانس روابط‌عمومی استخدام کنیم یا تیم روابط‌عمومی خودمان را در سازمان تشکیل دهیم؟ در این مقاله به…

خواندن
هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

بلاگیوم 26 تیر 1402

اینکه بگوییم صنعت روابط‌عمومی تغییر کرده، به‌معنی دست‌کم‌گرفتن اوضاع است. سال 1399 به‌طرز بی‌رحمانه‌ای نشان داد که اوضاع چقدر سریع می‌تواند دگرگون شود. در طی این سال‌ها متخصصان روابط‌عمومی روزهای…

خواندن
Prevمطلب قبلیروابط‌عمومی بهتر از تبلیغات
مطلب بعدینقش بازاریابی دیجیتال در تحولات اثرگذارNext

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

بخش‌های رسانیوم

آکادمی

استودیو پژوهشی

شارجت

مکتوبات

بلاگیوم

کارخانه تولید محتوا

یاربوم

درباره ما

خانواده ما

اهداف اصلی ما

بیانیه مأموریت

مخاطبین ما

شبکه‌های اجتماعی

Youtube Instagram Linkedin Telegram Cube

ایمیل

resanium.ir@gmail.com

شماره تماس

۰۹۳۰۹۶۶۵۶۵۵

نشانی

تهران،  خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، بالاتر از میدان حسن حسینی،  ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری رسانه‌های صوت و تصویر آومیک، طبقه اول

© رسانیوم 1402 | 2023

ساخته شده با ❤️ | تمامی حقوق سایت متعلق به خودمونه و شما هم از خودمونید!