پرش به محتوا
  • سرآغاز
  • جدیدراه‌کارهای ما

      توانمندسازی دانشی

      • به‌روزرسانی و ارتقاء دانشی نیروها و سازمان‌ها • برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و عمومی شخصی‌سازی‌شده • گفتگوها و تاک‌های تخصصی ارتباطات و رسانه •  مهارت‌‌افزایی تیم‌ها 

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      آکادمی رسانیوم

      پژوهش و توسعه

      • طراحی و اجرای انواع پژوهش‌ها • ارائه توصیه‌های کاربردی و مدیریتی کاملاً کاربردی منطبق بر سازمان یا کسب‌وکار شما • انجام نظرسنجی‌ها و پیمایش‌های مبتنی بر روش‌های علمی •  تهیه گزارش‌های ارزیابی عملکرد

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      استودیوی پژوهشی

      رویدادهای مسئله‌محور

      • طراحی خلاقانه و اجرای نوآورانۀ رویدادهای رسانه‌ای و ارتباطی • بازطراحی ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتریان از طریق رویدادها

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      رویدادیتور

      مشاوره و راهبری تخصصی

      • راهبری کسب‌وکارهای رسانه‌ای •  مشاوره و طراحی رسانه‌ای کسب‌وکار •  برنامه‌ریزی و راهبرهای بازاریابی و تبلیغات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      یاربوم

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا

      سامانه‌های خودکارسازی

      • طراحی و اجرای انواع سامانه‌های ارزیابی عملکرد • طراحی و پیاده‌سازی ساامنه‌های نظام پیشنهادات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      مدیانیزه

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا
  • جدیدمحتواها و منابع
      No content found
  • داستان ما
      No content found
  • تماس با ما
  • فرصت‌های کاری

استراتژی روابط‌عمومی نت فلیکس

  • admin
  • 14 خرداد 1401

آخرین نوشته‌ها

  • شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

    2 مرداد 1402 اخبار, مطالب, مکث
  • سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

    26 تیر 1402 بلاگیوم

دسته‌بندی‌ها

  • Resanium TV (15)
  • Uncategorized (3)
  • آکادمی رسانیوم (25)
  • اخبار (34)
  • استودیو پژوهشی رسانیوم (2)
  • بلاگیوم (103)
  • بولتن خبری و تحلیلی (16)
  • تب‌وتاب نوآوری (5)
  • تجربه‌خوانی (5)
  • دسته‌بندی نشده (5)
  • دوره‌های سفارشی (9)
  • دوره‌های مستقل (4)
  • دوشنبه‌های رسانیومی (31)
  • رشته‌های علوم ارتباطات (13)
  • سفرنامه‌خوانی (11)
  • کارخانه تولید محتوا (3)
  • گرا (4)
  • مطالب (8)
  • مقالات (6)
  • مقاله خوانی (15)
  • مکث (15)

صنعت پخش و نمایش آنلاین، یک صنعت رقابتی است. با این وجود، «نتفلیکس» چگونه در صنعتی که رقیبانش به‌سرعت از یکدیگر پیشی می‌گیرند، جلوتر از بقیه حرکت می‌کند؟

در این مطلب، به اقدامات نتفلیکس در تدوین استراتژی روابط‌عمومی شرکت می‌پردازیم. نتفلیکس با توسعه‌ یک فرهنگ جهانی در بازارهای مختلف در مدیریت روابط‌عمومی خود، در زمینه‌ تغییر چشم‌انداز رسانه‌ای بیش از پیش مطرح خواهد بود.

متحول کردن صنعت تفریح و سرگرمی

مهم‌ترین عامل موفقیت نتفلیکس، تغییر شیوه‌ تماشای فیلم و تلویزیون در افراد بوده است. این شرکت شیوه‌ استفاده‌ از رسانه‌ها را تغییر داد و برای افراد این امکان را فراهم کرد تا خودشان انتخاب کنند که می‌خواهند چه برنامه‌ای را، چگونه و در چه ‌زمانی تماشا کنند.

محتوای نتفلیکس به افراد اجازه می‌دهد تا هر زمان که بخواهند، بتوانند برنامه‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند. دنیایی از محتوا به‌صورت آنلاین وجود دارد و نتفلیکس شیوه‌ای برای جستجوی کل این محتوا ایجاد کرده است که در نتفلیکس هیچ تبلیغاتی وجود ندارد که برنامه‌ها را قطع کند و این امر آن را نسبت به سایر برنامه‌های تلویزیون منحصر‌به‌فرد کرده است.

نتفلیکس با نوآوری مستمر و ارائه‌ طرح‌های خاص، مشتریان خود را حفظ کرده و سبب ادامه‌ استفاده‌ آن‌ها ‌از خدمات این شرکت شده است. همچنین، اخیراً بازی‌هایی ارائه داد که فقط مشتریانش امکان دسترسی به آن‌ها را داشتند. این فرهنگ نوآوری، دلیل عملکرد خوب شرکت است؛ یعنی خدمات و محتوایی تولید می‌کند که همواره مشتریانش را در اولویت قرار می‌دهد.

حمایت از تنوع و مشارکت بدون تبعیض

تمامی برنامه‌های سرویس پخش و نمایش دارای تنوع هستند. آن‌ها مجموعه‌ای فوق‌العاده از برنامه‌ها دارند که به دلیل گستره‌ بین‌المللی، طیف متنوعی از برنامه‌هایی را دارند که هدفشان ترویج محتوای چندفرهنگی جهان است. نتفلیکس این دستور‌ کار را با ایجاد تیمی پیش برده که تضمین می‌کنند برنامه‌ها دقیقاً منعکس‌کننده نظرات، خلاقیت‌، مذاهب، فرهنگ‌ها، نژادها و هویت‌های مختلف است.

حمایت از تنوع در نتفلیکس، روشی است که همه‌ افراد این فرصت را دارند تا خودشان باشند و در چشم‌انداز رسانه‌ای نشان داده ‌شوند. برای اطمینان از اینکه صدای همه‌ افراد شنیده خواهد شد، حمایت از مشارکت بدون تبعیض، ضروری بوده و تأکیدی بر این معناست که مخاطبان در انتخاب زندگی خود حق اظهارنظر دارند.

شاید نتفلیکس سفر خود را به ‌عنوان یک شرکت آمریکایی شروع کرده باشد، اما با تمرکز بر تنوع و مشارکت بدون تبعیض، به یک شرکت جهانی تبدیل شده است. نتفلیکس با افزایش شبکه‌ مشترکان خود، آگاهی و دانش فرهنگ‌های مختلف را نیز گسترش داده است. این نخستین باری است که مخاطبان، شاهد تولید طیف گسترده‌ای از برنامه‌های بین‌المللی هستند که همگی در یک پلتفرم، قابل‌دسترس است. بی‌‌تردید، این امر پیشرفت بزرگی برای فرهنگ‌های جهانی محسوب می‌شود.

رسیدگی سریع و بی‌پرده به مسائل عمومی

مانند هر سازمان و شرکت دیگری، در نتفلیکس هم مسائلی به وجود می‌آید که ممکن است واکنش نامناسبی نسبت به برند ایجاد کند. نتفلیکس یک شرکت جهانی و دارای مخاطبان بین‌المللی است. اطلاعات و نظرات زیادی در خصوص این شرکت و محصولات آن به‌صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر به هر مسأله‌ای رسیدگی نشود ممکن است دست به دست در فضای مجازی بچرخد و مشکلات بزرگی ایجاد کند.

حمایت کارمندان از فرهنگ شرکت

بسیاری از افرادی که در نتفلیکس کار می‌کنند، ساختارهای شفاف و گویای شرکت را تأیید کرده‌اند. جالب‌ترین شعار در نتفلیکس «نادیده‌گرفتن قوانین» است. با وجود چنین دستورالعمل جسورانه‌ای، نتفلیکس از کارمندان خود حمایت می‌کند تا این فرهنگ را به‌منظور ترویج نوآوری در میان اعضای شرکت بپذیرند.

بهترین شیوه برای رشد برند از طریق کارمندان است. برای کارمندان تغییر این موضوع مهم است تا احساس خوبی نسبت به شرکتی که در آن کار می‌کنند داشته باشند. با توجه به اینکه کارمندان در خصوص حمایت از برند تعابیر خودشان را دارند، فرهنگ شرکت، کلید موفقیت در بسیاری از صنایع است.

کارمندان نتفلیکس بهترین حامیان برند شرکت هستند. تدابیر این شرکت متفاوت اما بسیار کارآمد است. به همین دلیل، نتفلیکس فعالانه با کارمندان شرکت ارتباط برقرار می‌کند. آن‌ها کارمندان‌شان را در همه حوزه‌ها به‌کار گرفته‌اند؛ از بخش تجربه‌ مشتریان گرفته تا امور استخدامی و نکته مهم اینجاست که همه‌ آن‌ها از این سطح از شفافیت بی‌سابقه رضایت دارند.

از آنجایی ‌که امروزه اینترنت همه چیز را تغییر داده، به‌روز‌ماندن با تغییرات صنعت بسیار بااهمیت است. در این بین، نحوه‌ تعامل شرکت‌ها با مشتریان و عموم مردم در توسعه‌ کسب‌وکار آن‌ها بسیار مهم است. بسیاری از شرکت‌ها این کار را به خوبی انجام نمی‌دهند و خود را به شیوه‌های سنتی ارتباطات محدود می‌کنند. شرکت‌هایی که در حوزه‌ عمومی فعالیت می‌کنند باید با مردم، مقامات دولتی و رسانه‌ها تعامل داشته باشند تا پیشرفت کنند.

روابط‌عمومی و مسئولیت شرکت‌ها بخشی از کسب‌وکار هستند که اغلب نادیده گرفته می‌شوند. با تغییر شکل آینده‌ رسانه‌ها و در نتیجه تغییر محیط، آگاهی از آن‌ چه در جهان می‌گذرد اهمیت زیادی پیدا کرده است. سازمان‌هایی مانند نتفلیکس مسئولیت اقدامات خود را می‌پذیرند. کسب‌وکارها باید به روابط‌عمومی به‌عنوان بخش جدایی‌ناپذیر استراتژی‌های خود بنگرند، چون تصمیمی که در حال حاضر شاید بی‌اهمیت به نظر برسد، می‌تواند تأثیر زیادی بر آینده داشته باشد.

نشانک‌گذاری (0)

لطفا برای نشانک وارد شوید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سرفصل مطالب

مطالب مرتبط

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

اخبار مطالب مکث 2 مرداد 1402

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترین‌ها! اهم مطالب این شماره:تولید بیانیه مطبوعاتی در قالب ویدئوده نکته برای موفقیت کنفرانس‌های ویدئوییایجاد کمپین‌های روابط‌عمومی با قابلیت دسترسی برای افراد…

خواندن

سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

بلاگیوم 26 تیر 1402

این روزها مشتریان انتظار بیشتری از سازمان‌ها دارند. از موضع‌گیری در مورد مسائل اجتماعی گرفته تا پرداختن به مسئولیت‌های زیست‌محیطی، راهبرد اصلی سازمان می‌تواند باعث اعتماد به برند شود. به‌طور مثال به تعهد «پاتاگونیا» برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی که مورداستقبال همگان قرار گرفت یا به تلاش‌های سازمان«متا» برای اجتناب از موضع‌گیری و در نتیجه اجازه‌دادن به گسترش لفاظی‌های خشونت‌آمیز و نفرت‌انگیز در بسترهای فضای مجازی توجه کنید؛ هدف مهم است.

خواندن

دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

بلاگیوم 26 تیر 1402

شیوع ویروس کرونا به‌طور قابل‌توجهی رویکرد سازمان‌ها را در انتخاب دورکاری یا کار در دفتر تغییر داد. برخی از سازمان‌ها دورکاری کامل و برخی دیگر مدل ترکیبی را انتخاب کردند؛ در مدل ترکیبی، کارمندان بیشتر روزها از خانه کار می‌کردند و تنها بعضی روزهای خاص در دفتر حضور داشتند.

خواندن

پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

بلاگیوم 26 تیر 1402

عوامل خارجی زیادی می‌توانند بر نوشته شما تأثیر بگذارند و جلوی ارتقای آن را بگیرند. یک مهلت زمانی کم یا یک کار نامشخص می‌تواند بهترین نویسندگان را هم غافلگیر کند. در این مقاله قرار است روی موانعی تمرکز کنیم که در مسیر نوشتن با آن‌ها مواجه می‌شویم. همه این‌ها تله‌هایی هستند که می‌توان به‌سادگی در آن‌ها گرفتار شد؛ اما می‌توانیم با کمی آگاهی و تفکر، راه خروج از آن‌ها را پیدا کنیم.

خواندن
استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

بلاگیوم 26 تیر 1402

سازمان‌های روبه‌رشد در مقطعی با این چالش روبرو می‌شوند که آیا باید یک آژانس روابط‌عمومی استخدام کنیم یا تیم روابط‌عمومی خودمان را در سازمان تشکیل دهیم؟ در این مقاله به…

خواندن
هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

بلاگیوم 26 تیر 1402

اینکه بگوییم صنعت روابط‌عمومی تغییر کرده، به‌معنی دست‌کم‌گرفتن اوضاع است. سال 1399 به‌طرز بی‌رحمانه‌ای نشان داد که اوضاع چقدر سریع می‌تواند دگرگون شود. در طی این سال‌ها متخصصان روابط‌عمومی روزهای…

خواندن
Prevمطلب قبلیاجتماع گُنگ چیست؟
مطلب بعدیراهبردهایی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعیNext

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

بخش‌های رسانیوم

آکادمی

استودیو پژوهشی

شارجت

مکتوبات

بلاگیوم

کارخانه تولید محتوا

یاربوم

درباره ما

خانواده ما

اهداف اصلی ما

بیانیه مأموریت

مخاطبین ما

شبکه‌های اجتماعی

Youtube Instagram Linkedin Telegram Cube

ایمیل

resanium.ir@gmail.com

شماره تماس

۰۹۳۰۹۶۶۵۶۵۵

نشانی

تهران،  خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، بالاتر از میدان حسن حسینی،  ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری رسانه‌های صوت و تصویر آومیک، طبقه اول

© رسانیوم 1402 | 2023

ساخته شده با ❤️ | تمامی حقوق سایت متعلق به خودمونه و شما هم از خودمونید!