پرش به محتوا
  • سرآغاز
  • جدیدراه‌کارهای ما

      توانمندسازی دانشی

      • به‌روزرسانی و ارتقاء دانشی نیروها و سازمان‌ها • برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و عمومی شخصی‌سازی‌شده • گفتگوها و تاک‌های تخصصی ارتباطات و رسانه •  مهارت‌‌افزایی تیم‌ها 

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      آکادمی رسانیوم

      پژوهش و توسعه

      • طراحی و اجرای انواع پژوهش‌ها • ارائه توصیه‌های کاربردی و مدیریتی کاملاً کاربردی منطبق بر سازمان یا کسب‌وکار شما • انجام نظرسنجی‌ها و پیمایش‌های مبتنی بر روش‌های علمی •  تهیه گزارش‌های ارزیابی عملکرد

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      استودیوی پژوهشی

      رویدادهای مسئله‌محور

      • طراحی خلاقانه و اجرای نوآورانۀ رویدادهای رسانه‌ای و ارتباطی • بازطراحی ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتریان از طریق رویدادها

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      رویدادیتور

      مشاوره و راهبری تخصصی

      • راهبری کسب‌وکارهای رسانه‌ای •  مشاوره و طراحی رسانه‌ای کسب‌وکار •  برنامه‌ریزی و راهبرهای بازاریابی و تبلیغات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      یاربوم

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا

      سامانه‌های خودکارسازی

      • طراحی و اجرای انواع سامانه‌های ارزیابی عملکرد • طراحی و پیاده‌سازی ساامنه‌های نظام پیشنهادات

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      مدیانیزه

      ایده‌یابی، سناریونویسی و تولید محتوا

      • سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامه‌سازی

      دراین‌باره بیشتر بدانید
      کارخانه تولید محتوا
  • جدیدمحتواها و منابع
      No content found
  • داستان ما
      No content found
  • تماس با ما
  • فرصت‌های کاری

4 قدم تا روابط‌عمومی

  • admin
  • 29 آذر 1401

آخرین نوشته‌ها

  • شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

    2 مرداد 1402 اخبار, مطالب, مکث
  • سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

    26 تیر 1402 بلاگیوم
  • هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

    26 تیر 1402 بلاگیوم

دسته‌بندی‌ها

  • Resanium TV (15)
  • Uncategorized (3)
  • آکادمی رسانیوم (25)
  • اخبار (34)
  • استودیو پژوهشی رسانیوم (2)
  • بلاگیوم (103)
  • بولتن خبری و تحلیلی (16)
  • تب‌وتاب نوآوری (5)
  • تجربه‌خوانی (5)
  • دسته‌بندی نشده (5)
  • دوره‌های سفارشی (9)
  • دوره‌های مستقل (4)
  • دوشنبه‌های رسانیومی (31)
  • رشته‌های علوم ارتباطات (13)
  • سفرنامه‌خوانی (11)
  • کارخانه تولید محتوا (3)
  • گرا (4)
  • مطالب (8)
  • مقالات (6)
  • مقاله خوانی (15)
  • مکث (15)

روابط‌عمومی یکپارچه، مجموعه کارهایی است که شما در فعالیت‌های بازاریابی خود انجام می‌دهید تا تأثیرگذاری بیشتری ایجاد کنید. این رویکرد، میزان دسترسی شما را افزایش داده و سطح ارتباط با مخاطبانتان را بالا می‌برد. بر کسی پوشیده نیست که دستیابی به سهامداران کلیدی از طریق کانال‌های ارتباطی متعدد در دنیای دیجیتال امروز، امری ضروری است. در این دنیای جدید، حوزه‌های روابط‌عمومی و بازاریابی، به سرعت در حال تحول هستند و نیاز است بخش‌هایی که زمانی جداگانه فعالیت می‌کردند، با هم همکاری داشته باشند.

1. تعیین اهداف استراتژیک

معمولاً شما زمانی راهی سفر می‌شوید که از قبل بدانید به کجا می‌خواهید بروید. این اولین قانون بازاریابی و روابط‌عمومی از آنچه می‌خواهید به دست آورید، است که شامل توسعه برند، موقعیت شرکت در بازار و افزایش بازدید وب‌سایت می‌باشد. شما با هدف‌گذاری، به اهداف روشنی می‌رسید و بهتر می‌توانید تعیین کنید که چه کاری لازم است انجام شود.

  1. ایجاد محتوای منسجم

بسیار مهم است که مطمئن شوید پیام‌های روابط‌عمومی شما متناسب با خواسته‌های مشتری در هر مرحله از سفر، منسجم و شفاف تنظیم شده است. در دنیایی که توسط خریدار هدایت می‌شود، محتوا حرف اول را می‌زند. شما باید مشتریان مناسب خود را جذب کرده و آنها را در هر مرحله از چرخه فروش هدایت کنید؛ زیرا تولید یک محتوای عالی و قرار دادن آن پیش چشم خریداران، تصادفی اتفاق نمی‌افتد. یک استراتژی محتوایی خوب، نیازمند تحقیق و تخصص است.

3. رعایت اصول کار

بعد از قرار دادن اهداف و پیام‌های خود در یک راستا، وقت آن است که اقدامات قابل اجرا را برنامه‌ریزی کنید. مهم‌ترین بخش، پلتفرم‌هایی است که قصد دارید برای گفتن روایت‌های خود از آن‌ها استفاده کنید. موفق‌ترین کمپین‌های یکپارچه، ترکیبی از شبکه‌های پولی، تجاری، مالکیتی و اجتماعی (PESO) را مدنظر قرار می‌دهند. این به معنای آن است که شما از تبلیغات، شبکه‌های وب و رسانه‌های اجتماعی برای بالا بردن افزایش بازدید پیام‌ها استفاده کرده و با مخاطبان خود در هر لحظه در ارتباط هستید.  

  1. سنجیدن اولویت‌های کار

برنامه منسجم شما باید بر اساس معیارها و اهداف خاصی سنجیده شود. در این صورت یاد می‌گیرید چه چیزی را می‌خواهید تغییر دهید و چگونه می‌توانید مخاطبان خود را به طور مؤثرتری هدف قرار داده تا به موفقیت دست یابید. سنجش به معنای آن است که می‌توانید بودجه‌ها را تقویت کرده و ارزش خود را به کسانی که اهمیت بیشتری دارند مانند مشتریان یا اعضای هیأت مدیره، نشان دهید. این‌ها افرادی هستند که در نهایت تصمیم می‌گیرند آیا بازاریابی و روابط‌عمومی نیاز است یا خیر.

یکپارچه‌سازی روابط‌عمومی و بازاریابی

یک استراتژی یکپارچه روابط‌عمومی و بازاریابی موفق دیگر یک گزینه انتخابی نیست، بلکه یک الزام برای کسانی است که می‌خواهند سال‌ها در بازار رقابتی باقی بمانند.

نشانک‌گذاری (0)

لطفا برای نشانک وارد شوید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

سرفصل مطالب

مطالب مرتبط

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد

اخبار مطالب مکث 2 مرداد 1402

شماره چهاردهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترین‌ها! اهم مطالب این شماره:تولید بیانیه مطبوعاتی در قالب ویدئوده نکته برای موفقیت کنفرانس‌های ویدئوییایجاد کمپین‌های روابط‌عمومی با قابلیت دسترسی برای افراد…

خواندن

سه نکته برای توسعه پیام در جهت هدف برند

بلاگیوم 26 تیر 1402

این روزها مشتریان انتظار بیشتری از سازمان‌ها دارند. از موضع‌گیری در مورد مسائل اجتماعی گرفته تا پرداختن به مسئولیت‌های زیست‌محیطی، راهبرد اصلی سازمان می‌تواند باعث اعتماد به برند شود. به‌طور مثال به تعهد «پاتاگونیا» برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی که مورداستقبال همگان قرار گرفت یا به تلاش‌های سازمان«متا» برای اجتناب از موضع‌گیری و در نتیجه اجازه‌دادن به گسترش لفاظی‌های خشونت‌آمیز و نفرت‌انگیز در بسترهای فضای مجازی توجه کنید؛ هدف مهم است.

خواندن

دوران پساکرونا، کار حضوری یا دورکاری

بلاگیوم 26 تیر 1402

شیوع ویروس کرونا به‌طور قابل‌توجهی رویکرد سازمان‌ها را در انتخاب دورکاری یا کار در دفتر تغییر داد. برخی از سازمان‌ها دورکاری کامل و برخی دیگر مدل ترکیبی را انتخاب کردند؛ در مدل ترکیبی، کارمندان بیشتر روزها از خانه کار می‌کردند و تنها بعضی روزهای خاص در دفتر حضور داشتند.

خواندن

پنج مانع در مسیر بهتر نوشتن

بلاگیوم 26 تیر 1402

عوامل خارجی زیادی می‌توانند بر نوشته شما تأثیر بگذارند و جلوی ارتقای آن را بگیرند. یک مهلت زمانی کم یا یک کار نامشخص می‌تواند بهترین نویسندگان را هم غافلگیر کند. در این مقاله قرار است روی موانعی تمرکز کنیم که در مسیر نوشتن با آن‌ها مواجه می‌شویم. همه این‌ها تله‌هایی هستند که می‌توان به‌سادگی در آن‌ها گرفتار شد؛ اما می‌توانیم با کمی آگاهی و تفکر، راه خروج از آن‌ها را پیدا کنیم.

خواندن
استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

استخدام یک آژانس روابط‌عمومی یا به‌کارگیری روابط‌عمومی داخلی

بلاگیوم 26 تیر 1402

سازمان‌های روبه‌رشد در مقطعی با این چالش روبرو می‌شوند که آیا باید یک آژانس روابط‌عمومی استخدام کنیم یا تیم روابط‌عمومی خودمان را در سازمان تشکیل دهیم؟ در این مقاله به…

خواندن
هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

هفت مهارت روابط‌عمومی برای موفقیت در آینده

بلاگیوم 26 تیر 1402

اینکه بگوییم صنعت روابط‌عمومی تغییر کرده، به‌معنی دست‌کم‌گرفتن اوضاع است. سال 1399 به‌طرز بی‌رحمانه‌ای نشان داد که اوضاع چقدر سریع می‌تواند دگرگون شود. در طی این سال‌ها متخصصان روابط‌عمومی روزهای…

خواندن
Prevمطلب قبلی” چگونه می‌توان خوانندگان معمولی را جذب کرده و تبدیل به طرفدارانی همیشگی نمود؟ “
مطلب بعدیمهارت‌های ارتباط موثر در بازاریابی روابط‌عمومیNext

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

بخش‌های رسانیوم

آکادمی

استودیو پژوهشی

شارجت

مکتوبات

بلاگیوم

کارخانه تولید محتوا

یاربوم

درباره ما

خانواده ما

اهداف اصلی ما

بیانیه مأموریت

مخاطبین ما

شبکه‌های اجتماعی

Youtube Instagram Linkedin Telegram Cube

ایمیل

resanium.ir@gmail.com

شماره تماس

۰۹۳۰۹۶۶۵۶۵۵

نشانی

تهران،  خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، بالاتر از میدان حسن حسینی،  ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری رسانه‌های صوت و تصویر آومیک، طبقه اول

© رسانیوم 1402 | 2023

ساخته شده با ❤️ | تمامی حقوق سایت متعلق به خودمونه و شما هم از خودمونید!