عنوان مقاله ارائه شده: تاثیر پیام های منفی کاربران بر نگرش مثبت به برندها
ارائه توسط: امیر حسین سلیمانی | دانشجوی مدیریت رسانه دانشگاه صدا و سیما
تاریخ ارائه: دوشنبه 27 مردادماه 1399
• بهروزرسانی و ارتقاء دانشی نیروها و سازمانها • برگزاری دورهها و کارگاههای تخصصی و عمومی شخصیسازیشده • گفتگوها و تاکهای تخصصی ارتباطات و رسانه • مهارتافزایی تیمها
• طراحی و اجرای انواع پژوهشها • ارائه توصیههای کاربردی و مدیریتی کاملاً کاربردی منطبق بر سازمان یا کسبوکار شما • انجام نظرسنجیها و پیمایشهای مبتنی بر روشهای علمی • تهیه گزارشهای ارزیابی عملکرد
• طراحی خلاقانه و اجرای نوآورانۀ رویدادهای رسانهای و ارتباطی • بازطراحی ارتباط سازمانی و ارتباط با مشتریان از طریق رویدادها
• راهبری کسبوکارهای رسانهای • مشاوره و طراحی رسانهای کسبوکار • برنامهریزی و راهبرهای بازاریابی و تبلیغات
• سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامهسازی
• طراحی و اجرای انواع سامانههای ارزیابی عملکرد • طراحی و پیادهسازی ساامنههای نظام پیشنهادات
• سناریونویسی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی • خلق محتواهای دانشی در حوزه رسانه • برنامهسازی
عنوان مقاله ارائه شده: تاثیر پیام های منفی کاربران بر نگرش مثبت به برندها
ارائه توسط: امیر حسین سلیمانی | دانشجوی مدیریت رسانه دانشگاه صدا و سیما
تاریخ ارائه: دوشنبه 27 مردادماه 1399