طراحی رشته تخصصی تبلیغ و ارتباطات فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد
ظهور رسانههای جدید، انقلابی بزرگ را در حوزه ارتباطات فرهنگی در سراسر جهان ایجاد کرده. این انقلاب را میتوان در افزایش تعداد مخاطبان، تنوع آنها،
ظهور رسانههای جدید، انقلابی بزرگ را در حوزه ارتباطات فرهنگی در سراسر جهان ایجاد کرده. این انقلاب را میتوان در افزایش تعداد مخاطبان، تنوع آنها،
دانش و مهارتهای مدیریت تبلیغات تجاری، دانش وسیعتر و کاربردیتر برای کسبوکارهاست که به بقای آنان در اقتصاد کمک میکند. وسعت این دانش از حوزه
گزارش ارزیابی عملکرد واحدهای روابطعمومی سازمان تأمین اجتماعی در سال 1401
طرح بازنگری دورههای آموزشی رشتههای شغلی کارشناس و کاردان روابطعمومی در نظام آموزش کارکنان دولت