Prevپروژه قبلیبررسی وضعیت روابط‌‌عمومی‌ های وزارت صمت
پروژه بعدیگزارش ظرفیت علمی و پژوهشی اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشورNext

ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌ های ادارات کل و مدیریت درمان استان‌های سازمان تأمین اجتماعی

هدف

ارزیابی دقیق عملکرد ۶۶ مرکز روابط‌عمومی کل کشور در سازمان تأمین اجتماعی

به سفارشِ

اداره کل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی

تاریخ

مدت انجام

2640

نفرساعت

مدیر پروژه

تیم پژوهش

کلمات کلیدی

  • ارزیابی عملکرد | روابط‌عمومی

دربارۀ پروژه

گـزارش ارزیابـی حاضـر بـه مناسـبت روز روابـط‌عمومی و بـا رویکرد ارزیابـی عملکرد روابـط‌عمومی‌هـای ادارات کل و مدیریـت درمـان سـازمان تأمیـن اجتماعـی در سـال 1400 تنظیم شـد. 33 اداره کل و 31 مدیریــت درمــان اســتانی ســازمان تأمیــن اجتماعــی در تنظیــم گـزارش مشـارکت نمـوده و داده‌هـا و اطلاعـات مرتبـط بـا عملکـرد روابـط‌عمومـی خود را در ســال 1400 براســاس شــاخص‌های از پیــش تعیین‌شــده ارائــه دادنــد. گـزارش عملکـرد هر کـدام از ادارات کل و مدیریت درمان به‌طور جداگانه و براسـاس 11 شــاخص دریافــت شــد؛ شــاخص‌های مدنظــر شــامل «افزایــش نیــروی انســانی متخصــص»، «به‌روزرســانی تجهیــزات»، «آمــوزش تخصصــی و کاربــردی»، «تخصیــص بودجـه اختصاصـی»، «افزایـش مزایـای انگیزشـی»، «انتـزاع امـور فرهنگـی»، «تسـهیل دسترســی بــه اینترنــت، ســایت‌ها و شــبکه‌های اجتماعــی»، «برگــزاری نشســت‌های سراسـری»، «تقویـت شـورای مناطـق»، «توجـه بـه نظرسـنجی» و «تمرکـز برتولیـدات رسـانه‌ای در سـتاد مرکـزی« اسـت. ایـن گـزارش در دو بخـش کلی تنظیم شـده اسـت؛ بخـش اول، شـامل توضیحات شـاخص‌ها، نمایـش عملکـرد ادارات کل و مدیریـت درمـان اسـتان‌ها بـر روی نقشـه در شـاخص مدنظـر و ارائـه پیشـنهادات کاربـردی همـراه اسـت. بخـش دوم، شـامل ارزیابـی عملکـرد هـر کـدام از ادارات کل و مدیریـت درمـان اسـتان به‌صـورت منحصـر‌بـه‌فـرد و براسـاس شـاخص‌های یازده‌گانـه اسـت.

روش اجرا

در این پروژه رسانیوم به کمک تیمی حرفه‌ای به ارائه جزییات و مستندات مربوطه پرداخت. ابتدا پرسشنامه‌ای به تفکیک جزئیات فعالیت‌های رسانه‌ای و محیطی طراحی و برای تمامی مراکز ارسال شد. بعد از جمع‌آوری فرم‌ها، اطلاعات گردآوری شده با دقت مورد ارزیابی و صحت سنجی قرارگرفته، داده‌ها کمی‌سازی شده و در قالب دفترچه‌ای به صورت مصور تجمیع و در نهایت از بین آن‌ها برترین‌های هر بخش مشخص شدند. سرانجام در روز روابط‌عمومی از دفترچه «گزارش ارزیابی واحدهای روابط‌عمومی تأمین اجتماعی» رونمایی شد. در کنار آن، سامانه ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز طراحی گردید.

مراحل عملیاتی

1

جمع‌آوری داده‌

جمع‌آوری داده‌

جمع‌آوری گزارش عملکرد روابط‌عمومی‌های مراکز ۶۶ گانه سازمان تأمین اجتماعی

2

صحت‌سنجی

صحت‌سنجی

بررسی و صحت‌سنجی اطلاعات ارسالی

3

کمی‌سازی

کمی‌سازی

تلخیص و کمی‌سازی اطلاعات

4

مصورسازی

مصورسازی

مصورسازی اطلاعات عملکردی در قالب اینفوگراف

تصاویر

پروژه‌های مرتبط

بیشتر

ارتباطات و رسانه در تأمین اجتماعی

گزارش ارزیابی عملکرد واحدهای روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی در سال 1401

اطلاعات بیشتر
21 مرداد 1402

دوره‌هـای آمـوزشـی رشـته‌هـای شـغلی کارشناس و کاردان روابط‌عمومی

طرح بازنگری دوره‌های آموزشی رشته‌های شغلی کارشناس و کاردان روابط‌عمومی در نظام آموزش کارکنان دولت

اطلاعات بیشتر
21 مرداد 1402
گزارش عملکرد رسانه‌ای ارتباطی دولت

گزارش عملکرد رسانه‌ای – ارتباطی در هفته دولت

گزارش عملکرد رسانه‌ای ارتباطی دولت دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها

اطلاعات بیشتر
21 مرداد 1402

جشنواره شهید رجایی 1402 (اقدامات و فرآیندهای اجرایی طرح ارزیابی دستگاه‌ها و نهادها)

گزارش اقدامات و فرآیندهای اجرایی طرح ارزیابی دستگاه‌ها و نهادها برای جشنواره شهید رجایی 1402

اطلاعات بیشتر
16 مرداد 1402