اشتراک‌گذاری:

شماره ششم «مکث» منتشر شد!

شماره ششم«مکث» منتشر شد!

مکث، توقفی برای بیشترین‌ها

  • 📌اهم مطالب این شماره:
  • راز موفقیت استارتاپ‌ها در روابط‌عمومی
  • شروع کسب‌وکارهای کوچک با روابط‌عمومی
  • مدل‌های ذهنی برای موفقیت در روابط‌عمومی
  • تیترهای کلیکی یا تَله کلیک چیست؟
  • هفت روش برای استفاده از وب‌سایت به عنوان ابزار روابط‌عمومی
  • اهمیت نظارت بر اخبار منفی

♨️یک مکث کوتاه اما عمیق روی جدیدترین مطالب حوزه ارتباطات سازمانی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *