اشتراک‌گذاری:

شماره دوم «مکث» منتشر شد!

«مکث»؛ توقفی برای بیشترین‌ها

  • 📌اهم مطالب این شماره:
  • عذرخواهی اثربخش در زمان بحران روابط‌ عمومی
  • استراتژی روابط عمومی نتفلیکس
  • سوگیری شناختی که بازاریابی را کارآمدتر میکند
  • خلاقانه‌ترین ایده‌ها برای تولیدمحتوای شبکه‌های اجتماعی در سال 2022
  • آنچه باید درباره دنبال‌کنندگان جعلی بدانید
  • نقش بازاریابی اثرگذار در تحول دیجیتال
  • هوش مصنوعی و روابط عمومی

♨️یک مکث کوتاه اما عمیق روی جدیدترین مطالب حوزه ارتباطات سازمانی

 

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *