اشتراک‌گذاری:

شماره اول «مکث» منتشر شد!

شماره «اول» مکث منتشر شد!

مکث، توقفی برای بیشترین‌ها

  • 📌اهم مطالب این شماره:
  • اجتماع گُنگ: فرصت بازاریابی در آینده
  • اثر قطره‌ای در بازاریابی
  • افزایش هوش تجاری نسل چهارم
  • 4 قدم تا روابط عمومی موفقیت‌آمیز در سال 2022
  • رسانه‌های اجتماعی در دورنمای روابط‌عمومی نوین امروز
  • استفاده برندها از تبلیغات دهان‎‌به‌دهان

♨️یک مکث کوتاه اما عمیق روی جدیدترین مطالب حوزه ارتباطات سازمانی

 

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *