اشتراک‌گذاری:

بازاریابی مبتنی بر قصد؛ ایده‌ای برای کسب و کارهای حوزه مطبوعات و نشر دیجیتال:
چگونه Red Ventures با تمرکز بر فروش محصولات ارزشمند به شرکت بزرگ تحلیلی-خبری تبدیل شد؟

در حال حاضر، Red Ventures با 2 میلیارد دلار درآمد سالانه، ارزش تقریبی 11 میلیارد دلار و به طور متوسط 751 میلیون بازدید ماهیانه -با توجه به اندازه‌گیری ComScore- یکی از بزرگ‌ترین ناشران دیجیتال ایالات متحده است.
اما، چگونه این شرکت با تمرکز بر فروش محصولات ارزشمند به مخاطبان خاص(niche audiences) به یک شرکت بزرگ تحلیلی-خبری در بازار رسانه‌های دیجیتال تبدیل شده است
این شرکت، با خلق و یا خریداری مجموعه‌ای از رسانه‌های «قصدمحور(Intent-based media)»، خوانندگان بسیاری را در زمینه‌هایی مانند سفر و فناوری جذب نموده و آنان را به سمت تصمیم‌گیری خرید سوق داده و برای هر محصول خریداری‌شده، کمیسیونی دریافت می‌کند.
اصطلاح «رسانه‌های قصدمحور(Intent-based media)»، برای سایت‌های «تخصصی»‌ای به‌کار می‌رود که افراد خاصی را که به دنبال صرف هزینه در یک زمینه خاص (مسافرت، فناوری، سلامتی و…) هستند، جذب کرده و آنان را هنگام خرید راهنمایی می‌کنند. این روش، با بازاریابی سنتی و «فروش مستقیم محصولات» متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *