اشتراک‌گذاری:

اینستاگرام در حال کار روی  ویژگی «Favourites» است تا کاربران پست‌های مهم مورد علاقه خود را از دست ندهند.

اینستاگرام تأیید کرد که در حال توسعه ویژگی جدیدی به نام «Favourites» (برگزیده‌ها / علاقه‌ها) است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا حساب‌های کاربری خاصی را انتخاب کنند که دوست دارند پست‌های آن‌ها در صفحه اصلی خود بالاتر از باقی پست‌ها ببینند. این فهرست را می‌توان در هر زمان ویرایش کرد.

در حال حاضر، ویژگی مشابهی در فیس‌بوک (facebook) وجود دارد که در آن به کاربران کنترل بیشتری بر الگوریتم خوراک خبری (News Feed) می‌دهد. در فیس بوک، کاربران می‌توانند حداکثر 30 دوست یا صفحه را انتخاب کرده که پست‌های ‌این‌ موارد برگزیده توسط کاربر، در خوراک خبری (News Feed) بیشتر نشان داده ‌شود. با این حال، مشخص نیست که ویژگی «Favourites» (برگزیده‌ها / علاقه‌ها) اینستاگرام چه محدودیتی خواهد داشت.

رقابت بیشتر بر سر جلب نظر و توجه مخاطب: این موضوع، برای ناشران و خبرنگاران از آن جهت اهمیت دارد که باید بیش از پیش، محتواهای خود را منطبق بر سلیقه کاربران تولید کنند. یعنی بتوانند با برگزیده شدن توسط کاربر، مطالب‌شان در جایگاه بالاتری از دیگر پست‌ها قرار گیرند و بازدید بیشتری را  به سمت محتوای تولیدی‌شان روانه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *