اشتراک‌گذاری:

واشنگتن‌پست، فقط 3 دقیقه از صبح شما را می‌گیرد.

بازاریابی مبتنی بر قصد؛ ایـــــــــــده‌ای برای کسب و کارهای حـــــــــــــــوزه مطبوعات و نشر دیجیتال

مرور سریع اخبار با خبرخوان واشنگتن پست

برگرفته از: the new York times

واشنگتن پست (The Washington Post) در حال پیوستن به خیل عظیمی از ناشرانی است که به دنبال جلب توجه مخاطبان با خبرنامه‌های خود (newsletter) هستند. این روزها، خبرنامه‌ها، تبدیل به قالب محبوبی برای جذب مخاطبان شده‌اند که با ارائه مطالب کوتاه، زمان بسیار کمی از آنان می‌گیرد.

این ناشر، گزارش کوتاه روزانه‌ای به نام «The7» (7 مطلب، ساعت 7 صبح، هر 7 روز هفته)، منتشر می‌نماید که هفت داستان برتر این ناشر را برجسته می‌کند. این خبرنامه، به‌گونه‌ای طراحی شده است که خواندن یا گوش دادن به آن، فقط سه دقیقه زمان می‌برد. این خبرنامه مختصر، به صورت نسخه‌ای ایمیلی برای مشترکانی که در سایت ثبت نام کرده‌اند، ارسال می‌گردد.

این ناشر، گزارش کوتاه روزانه‌ای به نام «The7» (7 مطلب، ساعت 7 صبح، هر 7 روز هفته)، منتشر می‌نماید که هفت داستان برتر این ناشر را برجسته می‌کند. این خبرنامه، به‌گونه‌ای طراحی شده است که خواندن یا گوش دادن به آن، فقط سه دقیقه زمان می‌برد. این خبرنامه مختصر، به صورت نسخه‌ای ایمیلی برای مشترکانی که در سایت ثبت نام کرده‌اند، ارسال می‌گردد.

 

برگ برنده واشنگتن پست؛ خلاصه‌ای مختصر

 مزیت «The7» این است که تقریبا 400 کلمه است. برای مقایسه، خبرنامه نیویورک تایمز، یعنی The Morning، حدود 1500 کلمه است.  از سوی دیگر، با هر عنوان، چندین نکته کلیدی، همراه با مهم‌ترین جزئیات و پیوندهایی به مقالات این روزنامه، جهت مطالعه عمیق‌تر ارائه می‌گردد.

قالبی که آنان برای انتشار درنظر گرفته‌اند، «قابل دسترس و کنسروی» است؛ به این معنی که خوانندگان می‌توانند اخبار را سریع‌تر و راحت‌تر مصرف نمایند. یکی از مهم‌ترین اهداف آنان، خلق عادت است. در واقع، آنان می‌خواهند پیوسته با مخاطب خود ارتباط داشته باشند. مخاطبان طبق این عادت، حتی اگر هر روز به سایت واشنگتن پست سر نزنند، باز هم با آنان تعامل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *