اشتراک‌گذاری:

شماره چهارم «گرا» منتشر شد!

گرا، دانشی برای ارتقای روابط‌عمومی‌ها

در شماره چهارم گرا می‌خوانیم:
  • سه درس راهبردی روابط عمومی از اختلال کووید 19
  • بررسی عمیق بازاریابی متاورس
  • ترندهای برتر روابط عمومی برای سال 2022
  • روایت‌گری راهبردی چیست و  چرا برای برند ضروری است؟ 
  • ترفندهای خلاقانه‌ای که جایگزین بیانیه‌های مطبوعاتی می‌شوند. 
  • تفاوت بین روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
  • چطور در زمان‌های بحرانی بع شکل موثرتر از روایت‌گری ویدئویی استفاده کنیم؟

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *