«مکث»؛ نشریه تخصصی ارتباطات سازمانی

اشتراک‌گذاری:

پیش‌شماره «مکث» منتشر شد!

نشریه تخصصی ارتباطات سازمانی

«مکث»؛ توقفی برای بیشترین‌ها

📌اهم مطالب این شماره:

  • شیوه‌های به‌کارگیری نگارش خلاق در بازاریابی محتوایی
  • آشنایی با مخاطب هدف
  • هویت بصری در برند سازی
  • راهبردهایی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی

♨️یک مکث کوتاه اما عمیق روی جدیدترین مطالب حوزه ارتباطات سازمانی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *