عنوان پایاننامه: شناسایی عوامل موثر بر تصویرِ برند (نمانام) شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران
ارائه توسط: آقای محمد ارژنگ | دانشآموخته رشته مدیریت رسانه دانشگاه صدا و سیما
زمان: دوشنبه، 11 مرداد 1400
عنوان پایاننامه: شناسایی عوامل موثر بر تصویرِ برند (نمانام) شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران
ارائه توسط: آقای محمد ارژنگ | دانشآموخته رشته مدیریت رسانه دانشگاه صدا و سیما
زمان: دوشنبه، 11 مرداد 1400
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.