اشتراک‌گذاری:

هفتمین جلسه باشگاه مقاله خوانی رسانیوم

عنوان مقاله ارائه شده: کاربرد مدل درگیری-استدلالی در تبلیغات برای انتخابات سیاسی

ارائه توسط: دکتر محمد علی حکیم آرا | عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما

تاریخ ارائه: دوشنبه 28 مهرماه 1399

,

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *