عنوان مقاله ارائه شده: تاثیر پیام های منفی کاربران بر نگرش مثبت به برندها
ارائه توسط: امیر حسین سلیمانی | دانشجوی مدیریت رسانه دانشگاه صدا و سیما
تاریخ ارائه: دوشنبه 27 مردادماه 1399
عنوان مقاله ارائه شده: تاثیر پیام های منفی کاربران بر نگرش مثبت به برندها
ارائه توسط: امیر حسین سلیمانی | دانشجوی مدیریت رسانه دانشگاه صدا و سیما
تاریخ ارائه: دوشنبه 27 مردادماه 1399
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.