اشتراک‌گذاری:

چهارمین جلسه باشگاه مقاله خوانی رسانیوم

عنوان مقاله ارائه شده: تاثیر پیام های منفی کاربران بر نگرش مثبت به برندها

ارائه توسط: امیر حسین سلیمانی | دانشجوی مدیریت رسانه دانشگاه صدا و سیما

تاریخ ارائه: دوشنبه 27 مردادماه 1399

,

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *