ثبتنام دوره پژوهش کیفی خرداد 1402

بازگشت به صفحه اصلی فرم ثبتنام نهایی دوره پژوهش کیفی – خرداد 1402 "*" indicates required fields لطفا اطلاعات خواسته شده را به طور کامل و صحیح کامل نمایید.نام* نام خانوادگی* ایمیل* شماره تلفن همراه* مقطع تحصیلی:*کارشناسیکارشناسی ارشددکتریرشته تحصیلی:* دانشگاه محل تحصیل:* هزینه دوره نوع پرداخت خود را مشخص کنید: الان پرداخت میکنم (10 درصد […]
شماره دوازدهم «مکث» منتشر شد

شماره دوازدهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترینها! اهم مطالب این شماره: چهار نکته برای تنظیم راهبرد روابطعمومی بلندمدت قدرت همکاری روابطعمومی و منابع انسانی بهرهگیری از داستانسرایی برای رشد کسب و کار کدام بهینهتر است؛ دورکاری یا کار به شکل حضوری؟ روش رویارویی درست با فرسودگی در کار ترندهای جذاب برای نسل زد […]
دوره درستنویسی محتوا – ثبت نام نهایی

بازگشت به صفحه معرفی دوره فرم ثبتنام نهایی دوره درستنویسی محتوا "*" indicates required fields لطفا اطلاعات خواسته شده را به طور کامل و صحیح کامل نمایید.نام* نام خانوادگی* ایمیل* شماره تلفن همراه* نشانی پستی لطفاً نشانی دقیق پستی خود را برای ارسال جزوه ویژه دوره وارد کنید. استان* آذربایجان شرقیآذربایجان غربیاردبیلاصفهانالبرزایلامبوشهرتهرانچهارمحال و بختیاریخراسان جنوبیخراسان […]
اهمیت ارزیابی روابطعمومی هنگام بزرگشدن سازمان

بسیاری از ما ترجیح میدهیم ساعتهای متوالی را با صحبت کردن درباره بیاهمیتترین مسائل بگذرانیم اما زمانی را به ارزیابی روابطعمومی سازمانمان اختصاص ندهیم. برخی از متخصصان روابطعمومی، ارزیابی را معمایی حلنشدنی میدانند و بعضی دیگر از پرداختن به آن پرهیز میکنند. یافتن یک راه مناسب برای سنجش موفقیت، یکی از چالشهای بزرگ این متخصصان […]
ChatGPT

حتماً این روزها در اخبار نام ChatGPT به گوشتان رسیده است. هوش مصنوعی در اخبار رسمی، صنعت نشر یا حتی در گفتوگوهای رسانههای اجتماعی نیز شنیده میشود. اما قضیه اصلی این است که هوش مصنوعی پدیده جدیدی نیست. با شروع استفاده آزمایشی از این ربات، حجم باورنکردنی از داستانها، موارد استفاده این ربات و همچنین […]
چرا بهتر است روابطعمومی و بازاریابی همکاری کنند؟

به نظر میرسد مرزهای ارتباطات و بازاریابی توسط برخی از متخصصان بازاریابی در حال محو شدن است. به خصوص در کسبوکارهای کوچکتری که تصمیم میگیرند بودجه و منابع را به صورت اشتراکی استفاده کنند. اگر کسبوکارها، تاکتیکهای بازاریابی و روابطعمومیِ هماهنگ با هم را به کار بگیرند، میتوانند به نتایج بهتری دست پیدا کنند، در […]
بهکارگیری الگوریتم لینکدین برای منافع سازمانی

لینکدین یکی از مهمترین ابزارها در بازاریابی رسانههای اجتماعی است. وقتی مباحثی مانند ارتباطگیری حرفهای، جمعآوری سرمایه، مشاوره شغلی و از این دست موضوعات مطرح شوند، هیچ بستری بهتر از لینکدین نمییابند. این بستر به شما راههای زیادی ارائه میدهد تا با همکاران و مشاغلی با علایق مشابه با خودتان ارتباط برقرار کرده و برای […]
شماره یازدهم «مکث» منتشر شد

شماره یازدهم «مکث» منتشر شد! مکث، توقفی برای بیشترینها! اهم مطالب این شماره: استفاده از تفکر طراحی در روابطعمومی شش اشتباه رایج نظارت بر رسانه تولید ایده با ماتریس محتوا تلفیق بازاریابی محتوا با روابطعمومی انتخاب سخنگوی مناسب برای سازمان ارتقاء سطح ارتباطات با درک تفاوت نسلها دلایل اهمیت راهبرد روابطعمومی دادهمحور یک مکث کوتاه […]
۸ مهارت رسانههای اجتماعی که باید در سال ۲۰۲۳ به آنها مسلط شوید

طی چند سال آینده، رسانههای اجتماعی اهمیت بیشتری پیدا خواهند کرد. اگر میخواهید از قافله عقب نمانید، باید همین حالا آموزش و تسلط بر برخی از مهارتهای کلیدی را شروع کنید. در این مقاله به برخی از مهمترین مهارتهای رسانههای اجتماعی که باید در سال ۲۰۲۳ روی آنها تمرکز کنید، میپردازیم. با یادگیری این مهارتها […]
نقش کلیدی روابطعمومی در فرایند استخدام

زمانی که میخواهید در هر حوزهای استعدادهای برتر را استخدام کنید، باید درک روشنی از فرایند استخدام داشته باشید. چرا که این فرایند دقیقا به اندازه بازاریابی شرکت برای جذب مشتریان ثابت مهم است. اگر میخواهید از رقیبان خود جلوتر باشید، نقش روابطعمومی را دستکم نگیرید. مخصوصا حالا که پس از پایان دوره همهگیری، بیشتر […]